eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WarszawaSpecjalista ds. Email Marketingu

Kto szuka:

AZAGROUP S.A.

Stanowisko:

Specjalista ds. Email Marketingu

Lokalizacja:

Warszawa, Aleja Wyścigowa 6

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Zakres obowiązków:
  • Tworzenie i realizacja kampanii e-mail marketingowych dopasowanych do persony poszczególnych sklepów (od przygotowania koncepcji wizualnej – briefu dla grafików – po efektywne wysyłanie komunikatów we wszystkich kanałach).
  • Obsługa narzędzi do wysyłki newsletterów, SMS-ów, app pushy, webpushy.
  • Zarządzanie kilkoma kanałami automatycznej komunikacji: e-mail, SMS, komunikatory, pushe.
  • Ścisła kontrola zmian w planach sprzedażowych Działu Handlowego i szybkie wdrażanie ich w komunikacji do klientów.
  • Dbanie o wizerunek sklepów poprzez zapewnienie wysokiej jakości komunikacji marketingowej oraz przestrzeganie zasad RODO i Omnibus.
  • Analiza efektywności działań – tworzenie raportów, analiza trendów.
  • Proaktywne działanie – sugerowanie nowych segmentów, akcji i promocji zwiększających wskaźniki dotarcia, lojalność klientów oraz przychody firmy.
  • Testowanie i optymalizacja prowadzonych działań w celu zwiększenia ich efektywności.
  • Automatyzacja wysyłki komunikatów do klientów (łączenie manualnych i automatycznych działań, pełna automatyzacja tam, gdzie to możliwe).
  • Czuwanie nad prawidłową realizacją działań w systemach Synerise, Firebase i InfoBip oraz natychmiastowe zgłaszanie błędów.
  • Wsparcie Managera MA i zespołu w rozwoju i promocji aplikacji mobilnej dla sklepów należących do spółki oraz współtworzenie strategii MA.
  • Analiza rynku i konkurencji w zakresie komunikacji digitalowej.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania:
  • Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
  • Doświadczenie w e-mail marketingu B2C.
  • Mile widziane doświadczenie w komunikacji przez SMS, webpush, app push.
  • Znajomość Synerise oraz narzędzi analitycznych (GA, Firebase, BI).
  • Podstawowa znajomość HTML i CSS.
  • Umiejętność pracy z bazami danych oraz segmentacją klientów.
  • Umiejętność analizy danych i wyciągania wniosków.
  • Kreatywność i lekkie pióro w tworzeniu tekstów marketingowych.
  • Znajomość przepisów dotyczących zgód marketingowych.
  • Proaktywność, umiejętność pracy w zespole.
  • Umiejętność ustalania priorytetów w zmiennym środowisku.
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację.

Firma oferuje:

Oferujemy:
  • Pracę w środowisku pasjonatów, gdzie liczy się duch zespołowy.
  • Pracę w pełni zdalną w godzinach 9-17.
  • Stabilne warunki zatrudnienia na umowę o pracę.
  • Opiekę medyczną, dofinansowanie do karty MultiSport Plus, zniżki pracownicze, budżet szkoleniowy, spotkania integracyjne, prezenty okolicznościowe.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-04-15

do końca oferty: 28 dni

pracodawca: AZAGROUP S.A.

branże: Informatyka / Telekomunikacja

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Grafton Recruitment przedstawia wyniki raportu "Wynagrodzenia w sektorze bankowym". Autorzy opracowania pochylili się zarówno nad kwestią pensji w bankowości, poszukując odpowiedzi na pytanie "ile zarabia się w banku", jak i nad stanem ...

Firma Grafton Recruitment publikuje kolejną porcję informacji dotyczących wynagrodzeń w sektorze przedsiębiorstw. Tym razem dowiadujemy się m.in., ile zarabiają specjaliści w zakresie finansów i księgowości, pod jakim względem ...

No Fluff Jobs opublikował wyniki raportu "Rynek pracy IT 2024/2025". Opracowanie rzuca światło na sytuację w branży, wyjawiając szczegóły dotyczące m.in. oferowanych pracownikom zarobków, benefitów pozapłacowych oraz udogodnień w ...

W I półroczu 2024 ZUS skontrolował 260,8 tys. osób na zwolnieniach lekarskich. W efekcie wydał 18,6 tys. decyzji wstrzymujących dalszą wypłatę zasiłków chorobowych. Jakie są najczęstsze powody nieprawidłowego wykorzystywania zwolnień? ...

Transformacja cyfrowa i rozwój nowych technologii powodują, że firmy poszukują specjalistów łączących wiedzę finansową z kompetencjami technologicznymi. A jakie wynagrodzenia oferują takim ekspertom? Z danych Manpower wynika, że młodszy ...