Kto szuka:
Orange Polska
Stanowisko:
Specjalista ds. Cyfrowych Doświadczeń Klientów
Lokalizacja:
Warszawa, Al. Jerozolimskie 160
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Projektowanie digitalnych doświadczeń klientów w aplikacji mobilnej i na portalu Orange.
- Udział w projektach, definiowanie wymagań do projektów w procesie TTM w kanałach digital.
- Tworzenie user story na potrzeby współpracy z zespołem deweloperskim.
- Monitorowanie jakości i skuteczności digital customer journey.
- Inicjowanie zmian i usprawnień w kanałach digital na podstawie raportów, feedbacków od Klientów.
- Zgłaszanie błędów procesowych i monitoring ich naprawiania.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Masz doświadczenie w zakresie budowania cyfrowych doświadczeń klientów.
- Posiadasz doświadczenie w pracy projektowej.
- Potrafisz analizować dane, wyciągać wnioski i rekomendować nowe rozwiązania.
- Masz otwartą głowę, lubisz udoskonalać i poszukiwać nowych rozwiązań.
Mile widziane
- Znasz Google Analytics lub inne narzędzia analityczne.
- Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim.
Firma oferuje:
- umowa o pracę,
- oferta socjalna,
- ubezpieczenie grupowe,
- pracowniczy program emerytalny (po przystąpieniu finansujemy składki - 7% całego wynagrodzenia).
- wewnętrzny rynek pracy.
- prywatna opieka medyczna,
- karta sportowa,
- programy prozdrowotne.
- kultura feedbacku,
- premie finansowe,
- nagrody za efekty pracy.
- telefon służbowy z nieograniczoną transmisją danych,
- zniżki na usługi Orange (światłowód, telefonia, Orange Energia),
- ergonomiczne biuro.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »