Kto szuka:
Bank Spółdzielczy w Raszynie
Stanowisko:
Referent ds. obsługi klienta / Specjalista ds. obsługi klienta
Lokalizacja:
Raszyn
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Zapewnienie najwyższej jakości obsługi i doradztwa.
- Wspieranie Klientów w korzystaniu z nowoczesnych narzędzi bankowości.
- Zapewnienie obsługi transakcji gotówkowych.
- Aktywna sprzedaż produktów banku.
- Udzielanie informacji o ofercie banku.
- Dbanie o utrzymanie jak najwyższych standardów jakościowych w obsłudze klienta.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Umiejętność zadawania trafnych pytań, słuchania i wypowiadania się, odpowiedzialność, inicjatywa, samodzielność i konsekwencja w działaniu.
- Umiejętność szybkiego uczenia się i chęć rozwoju kompetencji.
- Łatwość w budowaniu relacji, otwartość na pracę zespołową.
- Pozytywne nastawienie do ludzi.
- Znajomość produktów i regulacji bankowych oraz doświadczenie w obsłudze kasowej.
- Wykształcenie wyższe lub nauka w trakcie studiów niestacjonarnych.
Firma oferuje:
- Umowę o pracę.
- Możliwość uczenia się i zdobywania doświadczeń.
- Szerokie możliwości rozwoju.
- Pakiet świadczeń pracowniczych, pakiet medyczny.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »