Kto szuka:
AYALA S.A.
Stanowisko:
Pracownik Działu Obsługi Klienta
Lokalizacja:
Piaseczno, Julianowska 59A
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Kompleksowa obsługa klienta;
- Fakturowanie sprzedaży;
- Kontrola wpływu należności;
- Obsługa transakcji sprzedażowych w systemie SAP;
- Samodzielne pozyskiwanie, rozwijanie współpracy oraz budowanie trwałych relacji z klientami.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Doświadczenie w obsłudze klienta;
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację;
- Samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy własnej;
- Wysoka kultura osobista, łatwość nawiązywania kontaktów, otwartość i pozytywne nastawienie;
- Znajomość pakietu MS Office;
- Znajomość obsługi SAP będzie atutem.
Firma oferuje:
- Pracę w międzynarodowym środowisku w firmie o stabilnej pozycji na rynku;
- Przyjazną atmosferę;
- Stałe godziny pracy.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »