Kto szuka:
ISS Facility Services Sp. z o.o.
Stanowisko:
Pracownik ds. wsparcia recepcyjno-administracyjnego z j. angielskim
Lokalizacja:
Warszawa, ul. Sienna
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Obsługa recepcji- obsługa pracowników oraz gości zewnętrznych
- Przyjmowanie, sortowanie i dostarczanie korespondencji
- Zapewnienie prawidłowego przepływu dokumentów wewnątrz i na zewnątrz firmy
- Obsługa skrzynki mailowej
- Zarządzanie rezerwacjami sal
- Przyjmowanie zgłoszeń, rejestrowanie ich w systemie, informowanie pracowników o statusie rezerwacji i ewentualne poszukiwanie alternatywnych rozwiązań.
- Koordynowanie zamówień- prowadzenie rejestru kart. wyrabianie, wydawanie, przyjmowanie i utylizacja kart
- Zamawianie kurierów: Przyjmowanie zgłoszeń, rejestrowanie ich w systemie i zamawianie
- Zamawianie cateringu zewnętrznego
- Współpraca z działem IT
- Współpraca z zespołem na kontrakcie.
- Inne czynności związane z realizacją kontraktu zlecone przez przełożonego.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym min. C1
- Wykształcenie- min. średnie
- Obsługa komputera umożliwiająca swobodną pracę
- Znajomość podstawowych programów biurowych, takich jak MS Office (Word, Excel, Outlook)
- Mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Skrupulatność w zarządzaniu danymi, dokumentacją oraz rezerwacjami.
- Profesjonalizm i uprzejmość w relacjach z klientami oraz współpracownikami
- Wysoka kultura osobista, komunikatywność, proaktywna postawa i opanowanie
Firma oferuje:
- Zatrudnienie w oparciu o umowa o pracę
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00/ 10.00-18.00
- Stabilne zatrudnienie i terminowe wynagrodzenie
- Niezbędne narzędzia do pracy,
- Możliwość rozwoju w międzynarodowej firmie
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej
- Możliwość skorzystania z darmowych konsultacji z dziedzin ( psychologia, prawo, finanse, ekonomia, sprawy pracownicze).
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »