Kto szuka:
MPP - CYFROWA FOTO
Stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem hiszpańskim
Lokalizacja:
Zaczernie, k. Rzeszowa
podkarpackie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- codziennie wykorzystywał język hiszpański
- tłumaczył na język hiszpański teksty przygotowane przez marketing (artykuły, posty na Fb, mailingi)
- wykorzystywał Internet jako główne narzędzie pracy
- miał realny wpływ na nasz wizerunek w Hiszpanii
- rozmawiał z klientami z Hiszpanii
- pierwszą linią wsparcia dla klienta hiszpańskojęzycznego
- współpracował z klientami zamawiającymi nasze produkty - m.in. fotoksiążki, fotokalendarze, fotoobrazy i odbitki
- wymieniał maile i telefony z klientami, aby pomóc im wybrać najlepsze rozwiązania
- współpracował z działem marketingu i rozwoju rynku
Wymagania stawiane pracownikowi:
Każdy kandydat jest dla nas wartościowy, jednakże to stanowisko wymaga bardzo dobrej znajomości języka hiszpańskiego w mowie i piśmie (min. B2/C1). Dodatkowo, mile widziane są konkretne umiejętności:
- łatwość prowadzenia rozmów w języku hiszpańskim
- bardzo dobra znajomość komputera
- umiejętność płynnego poruszania się w Internecie
- empatia
- wielozadaniowość i podzielność uwagi
- umiejętność pracy w grupie
- zaangażowanie w wykonywane obowiązki
Firma oferuje:
- realny wpływ na rozwój działu - to z Tobą rozmawiają nasi klienci! :)
- jasny zakres zadań
- fajnych i ogarniętych ludzi, wspieranych przez dział graficzny, dział IT i dział marketingu automatycznego, którzy zawsze Ci pomogą
- szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, żebyś wiedział co jest na czasie
- inne benefity takie jak: dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej, dostęp do ubezpieczenia grupowego, dofinansowanie do karty MultiSport, zniżki pracownicze
- pracę w komfortowym i nowoczesnym budynku (w strefie ekonomicznej w Zaczerniu k. Rzeszowa).
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »