Kto szuka:
STRABAG BRVZ Sp. z o.o.
Stanowisko:
Pracownik 1 linii wsparcia Service Desk IT
Lokalizacja:
Pruszków
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Przyjmowanie zgłoszeń telefonicznych, mailowych lub poprzez system zgłoszeń
- Rejestrowanie zgłoszeń w systemie i nadawanie im odpowiednich kategorii
- Wstępna analiza problemów zgłaszanych przez użytkowników
- Rozwiązywanie prostych problemów technicznych związanych ze sprzętem, oprogramowaniem i siecią.
- Udzielanie wskazówek dotyczących korzystania z systemów i aplikacji.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- znajomość systemów operacyjnych Windows 10,11 oraz aplikacji biurowych,
- Znajomość języka angielskiego lub niemieckiego w stopniu umożliwiającym sprawną komunikację – warunek konieczny
- dobre lub bardzo dobre umiejętności komunikacyjne
- Diagnozowanie i rozwiązywanie podstawowych problemów sieciowych,
- Podstawowa wiedza dotycząca ITIL
- Umiejętność konfiguracji i podstawowej naprawy sprzętu komputerowego
- stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie na umowę o pracę • bogatą ofertę szkoleń w ramach Akademii Koncernu
- kursy językowe: angielski i niemiecki • pakiet usług medycznych i korzystne warunku ubezpieczenia
- inicjatywy prozdrowotne w ramach programu „zarządzania zdrowiem”
- możliwość rozwoju zawodowego
- komfortowe warunki pracy w nowoczesnym biurowcu - nie open space
- 1 dzień HO • miejsce parkingowe
- ułatwienia w dojeździe z Warszawy do siedziby firmy w Pruszkowie
- krótszy dzień pracy w piątek
Firma oferuje:
Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Prosimy o przesłanie CV za pomocą przycisku aplikacyjnego.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »