Kto szuka:
NEW APPROACH sp. z o.o.
Stanowisko:
Performance Marketing Specialist
Lokalizacja:
Warszawa, ul. Ostrobramska 75C
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- przygotowywanie rekomendacji budżetów marketingowych, estymacje efektów oraz ich optymalizację w oparciu o dane sprzedażowe,
- rekomendowanie i wdrażanie nowych digitalowych strategii marketingowy w e-commerce,
- tworzenie, realizacja i optymalizacja kampanii Google Ads, Meta Ads, oraz TikTok Ads, Microsoft Ads
- praca z narzędziami m.in. Meta Ads, Facebook Business Manager, TikTok Ads Manager, Google Ads i Analytics, Google Tag Manager, Google Ads Editor, Google Loocker Studio, Allegro Ads, Amazon Ads, DV360, RTB House
- analiza skuteczności prowadzonych kampanii oraz raportowanie realizacji KPI (m.in. CPA, ROAS, LTV, CR),
- współpraca z innymi działami i agencjami wspierającymi.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- co najmniej 3-letnie doświadczenie w prowadzeniu kampanii marketingowych: Google, Meta, retargeting-owych
- umiejętność pracy w zespole oraz samodzielność w realizacji powierzonych działań,
- potrzeba samodoskonalenia oraz chęć do nauki i ciągłego rozwoju,
- znajomość języka angielskiego na komunikatywnym poziomie,
- (Nice-to-have) doświadczenie w branży beauty.
- (Nice-to-have) doświadczenie w prowadzeniu kampanii z branży beauty Allegro Ads i Amazon Ads
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »