Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Lokalizacja:
Kościan
wielkopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Realizacja celów sprzedażowych.
- Profesjonalna obsługa klienta oraz budowanie długotrwałych relacji.
- Pozyskiwanie nowych klientów.
- Przyjmowanie wpłat gotówkowych i bezgotówkowych.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Minimum rok doświadczenia w sprzedaży produktów finansowych.
- Znajomość technik sprzedaży.
- Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: ekonomia, ubezpieczenia, finanse.
- Umiejętność obsługi MS Office.
- Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Umowę o pracę.
- Atrakcyjny system wynagrodzeń i program emerytalny.
- Opieka medyczna, zniżki na ubezpieczenia, benefity (karta sportowa, bilety, vouchery).
- Wsparcie w rozwoju przez szkolenia, konferencje i platformy edukacyjne.
- Działania na rzecz wellbeing i opcja udziału w wolontariacie.
- Możliwość angażowania się w sekcje sportowe.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »