Kto szuka:
Concentrix
Stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta w Branży Motoryzacyjnej
Lokalizacja:
Gorzów Wielkopolski
lubuskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Profesjonalna obsługa klientów za pomocą telefonu, czatu oraz e-maila, z zachowaniem uprzejmości i pozytywnego nastawienia.
- Rejestrowanie interakcji w systemie CRM, monitorowanie działań i proponowanych rozwiązań.
- Współpraca zespołowa, mająca na celu podnoszenie jakości obsługi oraz szybkie rozwiązywanie zgłaszanych problemów.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Minimum rok doświadczenia w pracy w call center lub w obsłudze klienta.
- Biegła znajomość języka niemieckiego (C1) oraz dobra znajomość języka angielskiego (B2).
- Zdolność utrzymania profesjonalizmu, opanowanie w trudnych sytuacjach oraz skrupulatność.
- Doskonała organizacja pracy i umiejętność efektywnego rozwiązywania problemów.
- Kreatywne podejście do sytuacji wymagających niestandardowych rozwiązań.
Firma oferuje:
- Pracę w pełni zdalną.
- Atrakcyjne wynagrodzenie i benefity (MyBenefit, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
- Możliwość uczestnictwa w szkoleniach specjalistycznych.
- Wsparcie lidera zespołu i stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »