Kto szuka:
PKO Bank Polski
Stanowisko:
Młodszy specjalista ds. obsługi klienta
Numer referencyjny:
41125
Lokalizacja:
Warszawa, Chmielna 89
mazowieckie
Wymagania stawiane pracownikowi:
Centrum Obsługi Klienta Korporacyjnego
Firma oferuje:
Na co dzień w naszym zespole:
- zajmujesz się obsługą posprzedażową klientów korporacyjnych,
- kontaktujesz się z klientami z wykorzystaniem środków zdalnej komunikacji oraz bezpośrednio,
- prowadzisz sprawy dotyczące rachunków, produktów oraz transakcyjności,
- pozyskujesz od klientów dokumentację i informacje na potrzeby realizowanych zadań,
- prowadzisz czynności reklamacyjne,
- sporządzasz dokumenty na życzenie klienta.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
- płynnie posługujesz się j. angielskim,
- posiadasz wyższe wykształcenie (preferowane kierunki: finanse, ekonomia, bankowość),
- masz doskonałą organizację pracy własnej,
- posiadasz umiejętność pracy w zespole oraz efektywnej komunikacji ze współpracownikami,
- masz rozwinięte umiejętności komunikacyjne, zarówno w mowie, jak i piśmie,
- posiadasz umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu i stresu oraz w dynamicznie zmieniającym się środowisku,
- jesteś osobą kreatywną i posiadasz umiejętności analityczne,
- masz doświadczenie w pracy z klientem lub w obszarze bankowości (mile widziane).
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »