Kto szuka:
PKO Bank Polski
Stanowisko:
Menedżerka / Menedżer ds. rozwoju procesu kredytowego klientów korporacyjnych
Numer referencyjny:
41820
Lokalizacja:
Warszawa, Chmielna 89
mazowieckie
Wymagania stawiane pracownikowi:
na czas nieokreślony
Departament Produktów Bankowości Korporacyjnej i Przedsiębiorstw
Firma oferuje:
Na co dzień w naszym zespole:
- odpowiadasz za zarządzenie zespołem digitalizacji procesów związanych z kontaktem z klientem korporacyjnym (obszar kredytów),
- uczestniczysz w identyfikowaniu propozycji zmian/uproszczeń procesów i produktów,
- analizujesz trendy rozwoju produktów i procesów kredytowych i możliwości ich cyfryzacji,
- analizujesz potrzeby klientów, interesariuszy oraz rozwiązań dostępnych na rynku,
- bierzesz udział w pracach analitycznych podczas tworzenia konceptu produktu (nadzorujesz powierzony koncept produktu, dotyczący w szczególności rozwoju procesów i produktów kredytowych),
- tworzysz i zarządzasz backlogiem zespołu, czyli listą zadań, które są do wdrożenia przez zespół,
- nadzorujesz postęp prac, identyfikujesz i monitorujesz ryzyka oraz podejmujesz decyzje i działania związane z ich ograniczeniem w ramach realizowanych zadań.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
- chcesz uczestniczyć w digitalizacji procesów kontaktu z klientem korporacyjnym,
- umiesz myśleć systemowo oraz dobrze zarządzasz czasem pracy,
- umiesz zarządzać pracą zespołu scrumowego bez podległości liniowej,
- posiadasz umiejętności analityczne,
- pracujesz w środowisku zwinnym (scrum) i realizujesz się w pracy zespołowej,
- znasz rynek produktów i procesów kredytowych klienta korporacyjnego,
- posiadasz wykształcenie wyższe (preferowane kierunki zarządzanie, finanse, bankowość bądź pokrewne.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »