Kto szuka:
PKO Bank Polski
Stanowisko:
Menedżer/ka / ekspert/ka ds. rozwiązań klientocentrycznych (service designer/ka)
Numer referencyjny:
40705
Lokalizacja:
Warszawa, Puławska 15
mazowieckie
Wymagania stawiane pracownikowi:
na czas określony
Biuro Jakości Klienta Korporacyjnego i Przedsiębiorstw
Firma oferuje:
Na co dzień w naszym zespole:
- sprawiasz, że rozwiązania które dostarczamy klientom korporacyjnym odpowiadają na ich potrzeby,
- współpracujesz z zespołami, które tworzą rozwiązania dla klientów korporacyjnych, wspierasz ich w wykorzystywaniu głosu klienta, diagnozie potrzeb klientów, a także projektowaniu rozwiązań,
- zapewniasz spójność rozwiązań pomiędzy produktami,
- inicjujesz i prowadzisz projekty, mające na celu poprawę doświadczeń klientów.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
- masz doświadczenie w prowadzeniu procesów projektowych, w szczególności w branży finansowej lub w segmencie dużych klientów lub rozległe doświadczenie jako uczestnik takich procesów,
- sprawnie łączysz róże perspektywy i potrzeby z możliwościami,
- jesteś osobą, która rozwijała i optymalizowała usługi cyfrowe,
- masz wysokie umiejętności analizy i syntezy danych,
- dobrze czujesz się w prowadzeniu warsztatów offline i online,
- jesteś osobą nastawioną na zmianę, motywuje Cię wprowadzanie zmian w istniejących rozwiązaniach,
- masz wysokie umiejętności komunikacyjne.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »