Kto szuka:
Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.
Stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta ORKE (ORKE Customer Success Specialist)
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Zapewnienie najwyższej jakości procesu obsługi organizacji szkoleń z nastawieniem na sukces i satysfakcję klienta
- Współpraca z Konsultantami ds. sprzedaży szkoleń ORKE z dedykowanego terenu
- Współpraca z trenerami ORKE
- Raportowanie sukcesów klienta wg wewnętrznych standardów i archiwizacja dokumentacji
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Nastawienie na sukces klienta (proaktywna postawa, budowanie długofalowych relacji, indywidualne podejście)
- Umiejętność prowadzenia rozmów telefonicznych
- Znajomość standardów obsługi klienta
- Dbałość o szczegóły i umiejętność analitycznego myślenia
- Bardzo znajomość narzędzi Pakietu MS Office, w tym głównie, MS Excell, MS Outlook, MS Teams
- Dobre planowanie i organizacja czasu pracy
- Komunikatywność i wysoka kultura osobista
- Pozytywne nastawienie i otwartość na współpracę z innymi
Firma oferuje:
- Ciekawą pracę w innowacyjnej firmie promującej nowoczesność w edukacji
- Umowę o pracę i system premiowy
- Pracę hybrydową (3 dni w biurze, 2 dni zdalnie)
- Możliwość rozwoju kompetencji na stanowisku
- Prywatną opiekę medyczną z możliwością rozszerzenia pakietu dla swojej rodziny oraz dodatkowe benefity (ubezpieczenie na życie, karta sportowa)
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »