Kto szuka:
Contact Center Sp. z o.o.
Stanowisko:
Lider Zespołu Call Center
Lokalizacja:
Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu
- udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu
- odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i estymowanie celu, podejmowanie ewentualnych działań korygujących, raportowanie wyników pracy
- kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród Klientów, tworzenie, wdrażanie i zapewnienie najwyższych standardów obsługi klienta
- poszukiwanie rozwiązań mających na celu optymalizację realizowanych procesów obsługi klienta
Wymagania stawiane pracownikowi:
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem call center
- znajomość języka angielskiego min. B2
- silna koncentracja na realizację celów i wspieranie w tym innych
- umiejętność dostosowania się do zmiennych warunków, elastyczność w działaniu i myśleniu
- zaangażowanie, inicjatywa, chęć do poszukiwania rozwiązań i pozytywne nastawienie
- dobrze rozwinięte zdolności analityczne
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i pracę z ludźmi
- dobra obsługa pakietu MS Office w tym Excel
Firma oferuje:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego i rozwoju w strukturach firmy
- samodzielność w działaniu
- fajną atmosferę pracy
- świetną lokalizację biura przy Dworcu Zachodnim
- szeroki pakiet benefitów
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »