eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WarszawaLider Zespołu Call Center

Kto szuka:

Contact Center Sp. z o.o.

Stanowisko:

Lider Zespołu Call Center

Lokalizacja:

Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Kompleksowe zarządzanie zespołem:
  • planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu
  • udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu
Realizowanie celów:
  • odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i estymowanie celu, podejmowanie ewentualnych działań korygujących, raportowanie wyników pracy
Dbanie o utrzymanie wysokiego poziomu jakości świadczonych usług:
  • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród Klientów, tworzenie, wdrażanie i zapewnienie najwyższych standardów obsługi klienta
Skupienie na doskonaleniu:
  • poszukiwanie rozwiązań mających na celu optymalizację realizowanych procesów obsługi klienta

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania:
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem call center
  • znajomość języka angielskiego min. B2
  • silna koncentracja na realizację celów i wspieranie w tym innych
  • umiejętność dostosowania się do zmiennych warunków, elastyczność w działaniu i myśleniu
  • zaangażowanie, inicjatywa, chęć do poszukiwania rozwiązań i pozytywne nastawienie
  • dobrze rozwinięte zdolności analityczne
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i pracę z ludźmi
  • dobra obsługa pakietu MS Office w tym Excel

Firma oferuje:

Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego i rozwoju w strukturach firmy
  • samodzielność w działaniu
  • fajną atmosferę pracy
  • świetną lokalizację biura przy Dworcu Zachodnim
  • szeroki pakiet benefitów

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-11-08

do końca oferty: 16 dni

pracodawca: Contact Center Sp. z o.o.

branże: Sprzedaż

aplikuj

Praca - wiadomości i porady

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w czerwcu 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 11% wyższe r/r i wyniosło 8144,83 zł brutto.

Zbliża się koniec roku szkolnego i akademickiego. Wielu młodych ludzi już myśli o tym, żeby podjąć pracę, która pozwoli im wyjechać na wakacje czy dorobić z myślą o kolejnym roku na uczelni czy w szkole. Co wybrać - pracę dorywczą ...

Jeszcze nie tak dawno początkujący specjaliści IT mogli wybierać spośród skierowanych do nich ogłoszeń. Pracy dla juniorów nie brakowało, a oferowane im wynagrodzenia były atrakcyjne względem przeciętnych. Obecnie siły na rynku pracy ...

O dysproporcjach występujących pomiędzy zarobkami kobiet i mężczyzn jest ciągle głośno i nie ma w tym nic zaskakującego, skoro problem luki płacowej od lat nie traci na aktualności. Dobitnym tego potwierdzeniem są chociażby doniesienia ...

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w lipcu 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 10,6% wyższe r/r i wyniosło 8278,63 zł brutto.