eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WarszawaLider Zespołu Call Center

Kto szuka:

Contact Center Sp. z o.o.

Stanowisko:

Lider Zespołu Call Center

Lokalizacja:

Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Kompleksowe zarządzanie zespołem:
  • planowanie, organizowanie oraz kontrolowanie pracy podległego zespołu
  • udzielanie bieżącej informacji zwrotnej, motywowanie, merytoryczne wsparcie zespołu
Realizowanie celów:
  • odpowiedzialność za wynik zespołu i jego bieżąca kontrola, raportowanie i estymowanie celu, podejmowanie ewentualnych działań korygujących, raportowanie wyników pracy
Dbanie o utrzymanie wysokiego poziomu jakości świadczonych usług:
  • kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród Klientów, tworzenie, wdrażanie i zapewnienie najwyższych standardów obsługi klienta
Skupienie na doskonaleniu:
  • poszukiwanie rozwiązań mających na celu optymalizację realizowanych procesów obsługi klienta

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania:
  • minimum 2-letnie doświadczenie w zarządzaniu zespołem call center – warunek konieczny
  • minimum 3-letnie doświadczenie w telefonicznej obsłudze Klienta – warunek konieczny
  • silna koncentracja na realizację celów i wspieranie w tym innych
  • umiejętność dostosowania się do zmiennych warunków, elastyczność w działaniu i myśleniu
  • zaangażowanie, inicjatywa, chęć do poszukiwania rozwiązań i pozytywne nastawienie
  • dobrze rozwinięte zdolności analityczne
  • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i pracę z ludźmi
  • dobra obsługa pakietu MS Office w tym Excel

Firma oferuje:

Oferujemy:
  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego i rozwoju w strukturach firmy
  • samodzielność w działaniu
  • fajną atmosferę pracy
  • świetną lokalizację biura przy Dworcu Zachodnim
  • szeroki pakiet benefitów

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca
POPRZEDNIA OFERTA Magazynier Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA Pracownik recepcji

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-09-20

do końca oferty: 8 dni

pracodawca: Contact Center Sp. z o.o.

branże: Sprzedaż

aplikuj

Praca - wiadomości i porady

Artykuł stanowi podsumowanie wyników Kompleksowego raportu płacowego wiosna/lato 2024. W badaniu wzięło udział 979 firm. Większość stanowiły firmy produkcyjne (57%). Najwięcej firm prowadziło swoją działalność na terenie województwa ...

Dwa ostatnie miesiące roku to tradycyjnie już spore wyzwanie dla przedsiębiorców, ale również pracowników mierzących się z ogromnym wzrostem obciążenia pracą, szczególnie w handlu. Krajowa Sekcja Handlu NSZZ "Solidarność" już w ...

Rozpoczęły się wakacje. Nadmorskie miejscowości zapełniły się turystami. A w związku z tym wzrosło zapotrzebowanie na pracowników. Najwięcej ofert pracy pojawiło się w handlu - lokalach usługowych czy dyskontach. Najwięcej w tym roku ...

Lato to okres, w którym wielu, w końcu wolnych od obowiązków akademickich, studentów podejmuje pracę, aby podreperować swój budżet. Pracodawcy chętnie zresztą zatrudniają osoby posiadające status studenta, bo uznawane są one za ...

W Ogólnopolskim Badaniu Wynagrodzeń, w 2023 roku uczestniczyło 80 290 osób. 75% uczestników mieszka w miastach powyżej 100 000 mieszkańców, 74% ma wykształcenie wyższe, a 84% jest zatrudnionych w firmach prywatnych. W artykule ...