Kto szuka:
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Stanowisko:
Koordynator / Koordynatorka ds. Pozyskiwania Klientów Marketplace
Lokalizacja:
Warszawa, ul. Burakowska 14
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Identyfikacja rynku, ustalanie priorytetów oraz zarządzanie lejkiem sprzedaży;
- Pozyskiwanie nowych sprzedawców;
- Budowanie i utrzymywanie relacji z nowymi sprzedawcami, opracowywanie dostosowanych rozwiązań w celu spełnienia ich wymagań;
- Analiza konkurencji i bieżące badanie trendów w celu ulepszania oferty;
- Zarządzanie i koordynacja projektów, współpraca z członkami cross-funkcyjnych zespołów (IT, handel detaliczny, sklepy, finanse);
- Monitorowanie i analiza wskaźników wydajności w celu zwiększenia satysfakcji klientów i rentowności.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Posiadasz min. 2 lata doświadczenia w obszarze e-commerce lub w obsłudze platform zakupowych;
- Masz wysoko rozwinięte umiejętności analityczne;
- Posiadasz umiejętności budowania oraz nawiązywania długotrwałych relacji z klientami;
- Jesteś osobą nastawioną na realizację celów oraz złożonych planów biznesowych;
- Znasz język angielski w stopniu zaawansowanym - min. B2;
- Wyróżnia Cię zaangażowanie i chęć pogłębiania wiedzy w branży e-commerce.
Firma oferuje:
- premię za progresję;
- udział w wynikach i akcjonariat;
- fundusz mieszkaniowy;
- dofinansowanie do termomodernizacji;
- ubezpieczenie grupowe;
- prywatna opieka medyczna;
- eTutor - platforma do nauki języków obcych;
- kafeteria benefitów MyBenefit;
- rabat na zakupy;
- telefon służbowy.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »