Kto szuka:
Trebbi Polska Sp. z o.o.
Stanowisko:
Koordynator ds. marketingu i wydarzeń
Lokalizacja:
Warszawa, Śródmieście
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
- Przygotowywanie prezentacji,
- Graficzna obróbka raportów, zdjęć i tworzenie szaty graficznej postów,
- Tworzenie wpisów w mediach społecznościowych,
- Planowanie i kontrolowanie budżetu na gadżety firmowe, wydarzenia, materiały promocyjne.
- Organizacja wydarzeń firmowych.
- Udział w telekonferencjach zespołu.
- Wsparcie Zarządu w tworzeniu strategii marketingowych.
- Analiza trendów na rynku.
Wymagania stawiane pracownikowi:
WYMAGANIA:
- Znajomość pakietu Microsoft Office, PowerPointa.
- Umiejętność pracy w programie Canva.
- Zarządzanie mediami społecznościowymi.
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
- Minimum 2-3 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku.
- Znajomość Microsoft 365 oraz programów graficznych takich jak Photoshop/GIMP, CorelDraw!/Inkscape.
- Umiejętność tworzenia animacji w Canva lub DaVinci Resolve.
Firma oferuje:
- Dowolną formę współpracy według preferencji kandydata / lub zatrudnienie na umowę o pracę.
- Szkolenia.
- Szeroki pakiet benefitów (opieka medyczna, multisport, ubezpieczenia na życie częściowo sponsorowane przez pracodawcę)
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »