Kto szuka:
KASPOL
Stanowisko:
Koordynator biura i wsparcia sprzedaży
Lokalizacja:
Warszawa - Wesoła
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Jeśli:
- jesteś osobą, która świetnie czuje się w kontaktach z drugim człowiekiem i potrafisz budować relacje;
- wiesz na czym polega samodzielność i bierzesz odpowiedzialność za swoje działania;
- masz głowę pełną nieszablonowych pomysłów na radzenie sobie z codziennymi wyzwaniami;
- świetnie czujesz się w środowisku opartym na technologiach i chętnie się ich uczysz,
- swobodnie pracujesz w aplikacjach biurowych opartych na narzędziach Google lub MS Office;
- rozumiesz, że firma powinna opierać się na systemach i procesach;
- potrafisz wczuć się w potrzeby klientów i sprzedaż oparta na doradztwie jest Ci bliska;
- a przede wszystkim jest otwarty na ciągłe doskonalenie się i podchodzisz do tego z pokorą…
...to być może jesteś osobą, której szukamy!
Szukamy osoby na stanowisko Koordynator biura i wsparcia sprzedaży, która dołączy do naszego zespołu. Działamy na rynku od 27 lat, naszym celem jest kompleksowe zaspokajanie potrzeb klientów poprzez dostarczanie wysokiej jakości produktów oraz szerokiego wachlarza usług dopasowanych do ich oczekiwań. Wyróżniamy się nie tylko profesjonalizmem ale także indywidualnym podejściem do klienta, dzięki czemu budujemy długotrwałe relacje i zdobywamy zaufanie na rynku. Czekamy na osobę, która wraz z nami będzie chciała dostarczyć tlenu do naszego procesu sprzedażowego. Mamy masę pomysłów, które chcemy wspólnie z Tobą zrealizować. To może być świetna przygoda!
Twój zakres obowiązków
- Nadzór nad obiegiem dokumentacji firmowej
- Prowadzenie ewidencji dokumentów i archiwizacja
- Weryfikacja dokumentów firmowych
- Współpraca z księgowością
- Prowadzenie dokumentacji kadrowej
- Współpraca z działem prawnym
- Fakturowanie klientów serwisowych
- Kontakt telefoniczny i mailowy z klientami posiadającymi zatory płatnicze
- Współpraca z działem marketingu
- Współtworzenie właściwego wizerunku firmy
Mile widziane
- doświadczenie na podobnym stanowisku
- doświadczenie w prowadzeniu biura
Oferujemy:
- Wynagrodzenie: 4500 - 6000 zł netto w wymiarze pełnego etatu;
- Swobodny wybór formy współpracy (umowa o pracę, umowa b2b)
- Atrakcyjny system premiowy po okresie wdrożenia (od 4 miesiąca współpracy)
Idealny kandydat powinien:
- Odpowiedzieć „TAK” na wszystkie pytania z pierwszej części ogłoszenia.
- Nie musi mieć doświadczenia na podobnym stanowisku, ale musi chcieć współtworzyć z nami proces sprzedażowy.
- Posiadać umiejętności techniczne pozwalające na swobodną pracę na komputerze w narzędziach Google lub środowisku MS Office.
- Potrafić dobrze organizować swoją pracę.
- Być gotów do rozpoczęcia pracy w krótkim czasie.
Jak aplikować?
- Wyślij swoje CV wraz ze zdjęciem.
- Obowiązkowo wraz z CV prześlij swoją odpowiedź na 2 poniższe pytania:
1) Jak rozumiesz pojęcie umiejętnej “dosprzedaży” (cross-selling)?
2) Jaką najważniejszą cechę powinien posiadać dobry Doradca Klienta?
W procesie rekrutacji będą brały udział tylko pełne aplikacje odpowiadające na powyższe oczekiwania. Każda osoba, która prześle do nas pełną aplikację otrzyma maksymalnie w terminie 2 dni roboczych wiadomość e-mail informującą o dalszych krokach procesu rekrutacji.
Serdecznie zapraszamy do aplikowania i dołączenia do naszego zespołu!
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »