Kto szuka:
Contact Center Sp. z o.o.
Stanowisko:
Konsultant Infolinii z Językiem Angielskim
Numer referencyjny:
Szansa na Rozwój i Atrakcyjne Wynagrodzenie!
Lokalizacja:
Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Miejsce pracy: Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b (West Station), a od grudnia nowa lokalizacja na ul. Stawki.
- Rozwiązywać problemy techniczne i merytoryczne naszych klientów.
- Obsługiwać połączenia przychodzące i wiadomości mailowe.
- Budować długotrwałe, pozytywne relacje z klientami.
- Rozwijać się i poszerzać swoje umiejętności dzięki licznym szkoleniom.
- Nie masz certyfikatu językowego? Żaden problem! Zapewnimy Ci szkolenie i pokryjemy koszty zdobycia certyfikatu.
- Posiadasz certyfikat? Doskonale! Otrzymasz dodatkowe gwarantowane wynagrodzenie za swoje kwalifikacje.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Znajomości języka angielskiego na poziomie min. B2 (certyfikat Common European Framework of Reference for Languages) - mile widziany.
- Doskonałych umiejętności komunikacyjnych i aktywnego słuchania.
- Dyspozycyjności minimum 20 godzin tygodniowo.
- Umiejętności rozwiązywania problemów i pracy pod presją czasu.
- Dobrej organizacji pracy, dbania o szczegóły i umiejętności planowania.
Firma oferuje:
- Zatrudnienie na podstawie umowy zlecenie.
- Profesjonalne szkolenie wdrożeniowe, które przygotuje Cię do pracy.
- Elastyczny grafik dostosowany do Twoich zajęć.
- Pracę w zgranym, dynamicznie rozwijającym się zespole.
- Świetną lokalizację – Aleje Jerozolimskie 142b, a od grudnia ulica Stawki.
- Atrakcyjne benefity: karta Multisport i dofinansowanie do prywatnej opieki zdrowotnej.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »