Przepraszamy!
Ogłoszenie na stanowisku:
Konsultant Help Desk - pierwsza linia wsparcia w Dziale Wdrożeń IT
wygasło z dniem 2025-02-10
Ta propozycja była złożona przez QMS Sp. z o.o.
Możliwe przyczyny wygaśnięcia ogłoszenia to:
- oferta zamieszczona przez pracodawcę została wycofana z serwisu praca.egospodarka.pl
- rekruter zakończył proces rekrutacji uzyskując odpowiednią ilość zgłoszeń
- ogłoszeniodawca zmodyfikował treść ogłoszenia i jest ono dostępne pod innym adresem url
- dostawca treści usunął ogłoszenie z bazy danych
- nieprawidłowy adres WWW ogłoszenia
Jeżeli poszukujesz pracy w branży Informatyka / Telekomunikacja, zajrzyj tutaj: Praca Informatyka / Telekomunikacja
Jeżeli poszukujesz pracy na stanowisku Konsultant Help Desk - pierwsza linia wsparcia w Dziale Wdrożeń IT, zajrzyj tutaj: Praca Konsultant Help Desk - pierwsza linia wsparcia w Dziale Wdrożeń IT
Jeżeli poszukujesz pracy w mieście: Warszawa, zajrzyj tutaj: Praca Warszawa
Pamiętaj, że możesz także rozpocząć poszukiwanie pracy od strony głównej, kliknij tutaj.
Inne propozycje, które mogły być w kręgu Twoich zainteresowań:
- Manual Tester
- SAP Quality Engineer
- Azure Support Engineer
- Senior Data Visualization Analyst - Enterprise Analytics
- Front-End Developer
- Analityk / Analityczka bezpieczeństwa IT (SOC)
- ELEKTROMONTER (ELEKTRYK) - MECHANIK ZAKŁADOWY
- ELEKTRYK - MONTER ROZDZIELNIC
- Brand Manager - rekrutacja online
- ELEKTROMONTER - ELEKTRYK (NR 0162)