eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WarszawaKonsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta (ubezpieczenia)

Kto szuka:

Contact Center Sp. z o.o.

Stanowisko:

Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta (ubezpieczenia)

Lokalizacja:

Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

praca zdalna z elementami hybrydowymi

 

Potrzebujemy Ciebie jeśli jesteś:
  • Otwarty/a  na nowe wyzwania.
  • Masz dobrą dykcję, a rozmowa telefoniczna z Klientem to dla Ciebie przyjemność.
  • Jesteś nastawiony/a na realizację celów.
  • Posiadasz zdolności szybkiego uczenia się.
  • Chcesz się rozwijać i zdobyć doświadczenie.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Do Twoich podstawowych zadań należeć będą:
  • Kompleksowa, telefoniczna obsługa Klienta w zakresie obsługi i sprzedaży ubezpieczeń.
  • Dbanie o dobre relacje z Klientami i dobry wizerunek firmy.
  • Rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez Klientów i udzielanie odpowiedzi zgodnie z wytycznymi.
  • Sprzedaż i promocja produktów ubezpieczeniowych.
Nasze wymagania:
  • Wykształcenie średnie pełne potwierdzone egzaminem dojrzałości.
  • Doświadczenie w pracy z klientem - wiesz jak prowadzić rozmowę z klientem, aby po jej zakończeniu był przekonany, że jego oczekiwania zostały w pełni zaspokojone.
  • Odpowiedzialność za zadania swoje i zespołu - pracujemy w grupie, jednak każdy z nas ma swoje zadania, które muszą być realizowane każdego dnia.
  • Mile widziana znajomość branży ubezpieczeniowej: wiesz, co to ubezpieczenie, polisa, suma ubezpieczenia, roszczenie i nie boisz się porozmawiać o tym z klientem.
  • Znajomość język angielskiego w stopniu umożliwiającym obsługę systemów teleinformatycznych będzie dodatkowym atutem. Obsługujemy klientów nie tylko z Polski i potrzebujemy być dla nich wsparciem każdego dnia.

Firma oferuje:

W zamian oferujemy:
  • Atrakcyjną podstawę wynagrodzenia oraz przejrzysty system prowizyjny.
  • Umowę zlecenie w okresie próbnym (3 miesiące) a następnie umowę o pracę, w pełnym wymiarze godzin.
  • Przyjazną atmosferę pracy, jesteśmy małym, prężnym i zróżnicowanym zespołem.
  • Prace w systemie zmianowym 08:00-16.00 / 9:00-17:00/ 10:00-18.00 od poniedziałku do piątku.
  • Pracę zdalną oprócz okresu szkolenia i okresowych spotkań Twojego zespołu.
  • Cykl profesjonalnych szkoleń przygotowujących do pracy oraz wsparcie w trakcie pracy.
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy.
  • Benefity: Karta Multisport, Medicover.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-11-08

do końca oferty: 16 dni

pracodawca: Contact Center Sp. z o.o.

branże: Sprzedaż

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Projekt ustawy o układach zbiorowych pracy, chociaż zawiera pewne korzystne zmiany, nie wpłynie znacząco na ożywienie porozumień zbiorowych w naszym kraju. Proponuje też zapisy uderzające w wolność rokowań zbiorowych, jedną z kluczowych ...

W 2024 roku układ kalendarza sprzyja organizacji przedłużonych weekendów. W niektórych miesiącach wolnych dni może być naprawdę sporo. Ile będziemy mieć długich weekendów w 2024 roku?

Pracownik, który zachorował w okresie, gdy wygasła jego umowa o pracę, ma prawo do zasiłku chorobowego, jeśli otrzymał eZLA wciągu 14 dni po ustaniu zatrudnienia. Powinien on jednak poinformować lekarza wystawiającego zwolnienie o ustaniu ...

Jak wynika z najnowszych doniesień serwisu Freelancehunt, stawki oferowane freelancerom zbliżyły się do 400 zł/h, a konkurencyjność w niektórych specjalizacjach podskoczyła o ponad 100%. Na atrakcyjne wynagrodzenia mogą liczyć m.in. wolni ...

Jak wynika z najnowszych doniesień serwisu Useme, pierwsze miesiące bieżącego roku przyniosły dość pokaźne wzrosty stawek oferowanych freelancerom. W niektórych przypadkach sięgnęły one nawet 50 proc. Wolni strzelcy mają zatem powody do ...