eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WarszawaKonsultant ds. obsługi klienta z językiem norweskim

Kto szuka:

Concentrix

Stanowisko:

Konsultant ds. obsługi klienta z językiem norweskim

Lokalizacja:

Warszawa, Wola

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

  • Rozpoczęcie szkolenia 22 kwietnia, praca 5 dni w tygodniu, 8,5-godzinne zmiany, w tym 1-godzinna przerwa.
  • Pierwsze 6-9 miesięcy pracy w biurze, po tym możliwa praca hybrydowa (50%).
  • Pierwszy punkt kontaktu ds. zapytań dotyczących podróży.
  • Doradzanie w zakresie lotów, produktów, metod płatności i programów członkowskich.
  • Pomoc w zakupie biletów lotniczych i obsługa różnych metod płatności.
  • Wsparcie klientów w trudnościach podróżniczych.

Wymagania stawiane pracownikowi:

  • Biegła znajomość języka norweskiego (poziom C1) oraz dobra znajomość języka angielskiego (poziom B2).
  • Umiejętność pracy zespołowej oraz chęć pomocy innym.
  • Entuzjastyczna, cierpliwa i otwarta postawa wobec klientów.
  • Umiejętność aktywnego słuchania oraz klarownej komunikacji.

Firma oferuje:

  • Pracę w renomowanej linii lotniczej o międzynarodowym zasięgu.
  • Równe szanse dla wszystkich pracowników, niezależnie od wieku czy płci.
  • Inwestycję w rozwój zawodowy poprzez coaching i mentoring.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-04-05

do końca oferty: 10 dni

pracodawca: Concentrix

branże: Sprzedaż

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

W Ogólnopolskim Badaniu Wynagrodzeń, w 2023 roku uczestniczyło 80 290 osób. 75% uczestników mieszka w miastach powyżej 100 000 mieszkańców, 74% ma wykształcenie wyższe, a 84% jest zatrudnionych w firmach prywatnych. W artykule ...

Przed nami wyniki opublikowanego przez justjoin.it i N-iX raportu „Co z tym Eldorado? Zarobki i oczekiwania branży IT 2024/2025”. Opracowanie przynosi odpowiedzi na pytania dotyczące m.in. zapotrzebowania na specjalistów IT, oferowanego im ...

Trudne i emocjonalnie wymagające rozmowy są elementem codzienności każdego człowieka, spotykamy się z nimi zarówno w życiu zawodowym, jak i prywatnym. Chociaż zwykle uznawane za niewygodne, to najczęściej spełniają kluczową funkcję w ...

W ostatnich latach temat transparentności wynagrodzeń zyskuje na znaczeniu, szczególnie w kontekście dążenia do wyrównania szans zawodowych i redukcji nierówności płacowych w odniesieniu do kobiet. W odpowiedzi na ten problem, Unia ...

Rząd planuje duże zmiany w Kodeksie Pracy, które mają wejść w życie z początkiem 2026 roku. - Planowane, nowe przepisy zdecydowanie rozszerzą definicję stażu pracy, co przyniesie liczne korzyści pracownikom, w tym dłuższe urlopy i ...