Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Konsultant ds. Obsługi Klienta w Sektorze Lotniczym z j. hiszpańskim
Lokalizacja:
Warszawa, Wola
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Rozpoczynanie szkolenia w maju, praca w pełnych, 5-dniowych cyklach tygodniowych.
- Wstępne zatrudnienie stacjonarne z możliwością przejścia na model hybrydowy po kilku miesiącach.
- Pierwszy kontakt dla klientów premium, doradztwo w zakresie rezerwacji lotów i zarządzanie płatnościami.
- Obsługa klienta przez telefon i czat.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Biegła znajomość języka hiszpańskiego i angielskiego.
- Kompetencje komunikacyjne, umiejętność pracy zespołowej, organizacja pracy.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Zatrudnienie w międzynarodowym środowisku, równość szans.
- Dwumiesięczne szkolenie z nauką przez praktykę i wsparciem mentorów.
- Rozwój osobisty poprzez coaching oraz praca w nowoczesnym biurze.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »