Kto szuka:
Super-Pharm
Stanowisko:
Konsultant ds. Obsługi Klienta - Dermokonsultant
Numer referencyjny:
074/2025
Lokalizacja:
Warszawa, Elektrownia Powiśle
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- profesjonalne doradzanie Klientom zgodne ze standardami firmy
- dbanie o estetyczny wygląd sklepu
- obsługa Klienta przy kasie
- układanie towaru na półkach zgodnie ze standardami firmy
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia w obsłudze Klienta
- dostęp do fachowej wiedzy w zakresie asortymentu drogeryjnego i perfumeryjnego
Wymagania stawiane pracownikowi:
- doświadczenie związane ze sprzedażą kosmetyków/dermokosmetyków, znajomość branży dermokosmetycznej, mile widziane wykształcenie w zakresie kosmetologii
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- zainteresowanie zagadnieniami ze świata zdrowia i urody
- otwartość na rozmowę z klientem i doradzanie w zakresie doboru produktów
- zmysł estetyczny, który pomoże zadbać o atrakcyjny wygląd sklepu
- energia i zapał do nauki
- umiejętność obsługi kasy fiskalnej
Firma oferuje:
- atrakcyjny pakiet benefitów (rabaty pracownicze, opieka medyczna, karta sportowa)
- możliwość rozwoju zawodowego
- elastyczny grafik
- ścieżka rozwoju w strukturach Firmy
- otwarta, przyjazna i koleżeńska atmosfera pracy
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »