eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WarszawaKonsultant ds. obsługi Klienta - branża ubezpieczeniowa

Kto szuka:

Contact Center Sp. z o.o.

Stanowisko:

Konsultant ds. obsługi Klienta - branża ubezpieczeniowa

Lokalizacja:

Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b (West Station) – idealna, blisko Dworca Zachodniego

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Czym będziesz się zajmować?
  • Odbieranie połączeń przychodzących – udzielanie informacji o polisach, składkach, produktach ubezpieczeniowych, zgłaszanie szkód oraz ich rejestracja.
  • Pojedyncze połączenia wychodzące w ramach działań informacyjnych (np. badanie satysfakcji klientów) – bez sprzedaży.
  • Obsługa back-office – dokumentacja, wysyłki maili, zarządzanie korespondencją i dokumentami.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Czego od Ciebie oczekujemy?
  • Dyspozycyjność minimum 100h w miesiącu,
  • Umiejętność obsługi komputera i pracy na kilku systemach,
  • Otwartość na wiedzę; doświadczenie w ubezpieczeniach mile widziane,
  • Statusu ucznia lub studenta zaocznego – mile widziany,
  • Dostępności do pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00
  • Odpowiedzialności, sumienności i chęci do nauki nowych umiejętności,
  • Dostępności na szkoleniu (21 dni)

Firma oferuje:

Dlaczego warto z nami pracować?
  • Praca zdalna po wdrożeniu (3-6 miesięcy).
  • Premie dla najlepszych konsultantów.
  • Umowa zlecenie z możliwością umowy o pracę po okresie próbnym.
  • Profesjonalne szkolenie wstępne oraz sesje doszkalające.
  • Zapewniamy wszystkie narzędzia niezbędne do wykonywania zadań.
  • Gwarantujemy świetną atmosfera – dołączysz do zgranego zespołu, w którym cenimy sobie współpracę i rozwój.
  • Benefity – karta Multisport, dofinansowanie opieki medycznej, a to tylko początek!

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-01-23

do końca oferty: 29 dni

pracodawca: Contact Center Sp. z o.o.

branże: Sprzedaż

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Lato to okres, w którym wielu, w końcu wolnych od obowiązków akademickich, studentów podejmuje pracę, aby podreperować swój budżet. Pracodawcy chętnie zresztą zatrudniają osoby posiadające status studenta, bo uznawane są one za ...

W Ogólnopolskim Badaniu Wynagrodzeń (OBW) wzięło udział 3 557 osób, które przynajmniej dwa razy wypełniły ankietę w latach 2018-2024 i zostawiły swój adres email. W niniejszym artykule przedstawimy, jak wyglądała dynamika wynagrodzeń ...

Co powinniśmy powiedzieć, gdy kolega lub koleżanka z pracy mówi, że jest chora? Albo że choruje bliska mu/jej osoba? Jak szef powinien zareagować na takie wyznanie? - Najważniejsze, by docenić, że osoba, z którą mamy relację zawodową ...

Główny Urząd Statystyczny poinformował w swoim komunikacie, że w IV kwartale 2023 roku przeciętne wynagrodzenie wyniosło 7540,36 zł, a w całym 2023 roku - 7155,48 zł.

Dynamiczny rozwój sztucznej inteligencji wzbudza nie tylko ciekawość, ale również obawę. Pewnie większości z nas w ostatnim czasie przemknęła przez głowę myśl - co w przyszłości stanie się z moją pracą? Na to pytanie oczywiście ...