Kto szuka:
Contact Center Sp. z o.o.
Stanowisko:
Konsultant ds. obsługi Klienta - branża ubezpieczeniowa
Lokalizacja:
Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b (West Station) – idealna, blisko Dworca Zachodniego
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Odbieranie połączeń przychodzących – udzielanie informacji o polisach, składkach, produktach ubezpieczeniowych, zgłaszanie szkód oraz ich rejestracja.
- Pojedyncze połączenia wychodzące w ramach działań informacyjnych (np. badanie satysfakcji klientów) – bez sprzedaży.
- Obsługa back-office – dokumentacja, wysyłki maili, zarządzanie korespondencją i dokumentami.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Dyspozycyjność minimum 100h w miesiącu,
- Umiejętność obsługi komputera i pracy na kilku systemach,
- Otwartość na wiedzę; doświadczenie w ubezpieczeniach mile widziane,
- Statusu ucznia lub studenta zaocznego – mile widziany,
- Dostępności do pracy od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-18:00
- Odpowiedzialności, sumienności i chęci do nauki nowych umiejętności,
- Dostępności na szkoleniu (21 dni)
Firma oferuje:
- Praca zdalna po wdrożeniu (3-6 miesięcy).
- Premie dla najlepszych konsultantów.
- Umowa zlecenie z możliwością umowy o pracę po okresie próbnym.
- Profesjonalne szkolenie wstępne oraz sesje doszkalające.
- Zapewniamy wszystkie narzędzia niezbędne do wykonywania zadań.
- Gwarantujemy świetną atmosfera – dołączysz do zgranego zespołu, w którym cenimy sobie współpracę i rozwój.
- Benefity – karta Multisport, dofinansowanie opieki medycznej, a to tylko początek!
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »