Kto szuka:
Contact Center Sp. z o.o.
Stanowisko:
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Lokalizacja:
Warszawa, przy Dworcu Zachodnim
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Dzięki pracy w naszej firmie nauczysz się jak rozmawiać z klientami z różnych branż i zdobędziesz wartościowe doświadczenie, które będzie widniało w Twoim CV.
- profesjonalny kontakt z Klientem – połączenia przychodzące/wychodzące (rozwiązywanie problemów, wsparcie techniczne, udzielanie odpowiedzi na zapytania Klienta),
- budowanie i utrzymywanie dobrych relacji z konsumentami,
- przestrzeganie procedur oraz dążenie do realizacji planów infolinii,
- pracę w zespole i realizację wyznaczonych celów.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- status ucznia/studenta,
- rozwinięte umiejętności interpersonalne,
- punktualność,
- zaangażowanie i odpowiedzialność,
- znajomość obsługi komputera,
- komunikatywność,
- język angielski – mile widziany.
Firma oferuje:
Co oferujemy?
- pracę w zgranym zespole z inspirującą atmosferą,
- kartę multisport,
- prywatną opiekę zdrowotną,
- umowę zlecenie,
- cykl szkoleń z zakresu rozwoju osobistego,
- elastyczny grafik,
- dogodną lokalizację w nowoczesnym biurze (przy Dworcu Zachodnim).
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »