Kto szuka:
Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy
Stanowisko:
Główny specjalista ds. nieruchomości i programów miejskich w Dziale Technicznym
Lokalizacja:
Warszawa, Praga-Południe
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Realizacja zadań w zakresie przygotowania nieruchomości pod kątem prawnym, programów miejskich oraz unijnych, opracowywanie analiz i planów wykorzystania nieruchomości pod kątem inwestycyjnym i remontowym, planowanie przeznaczenia nieruchomości będących zasobami m.st. Warszawy:
- analiza dokumentacji projektowej oraz proponowanych rozwiązań technicznych w kontekście planowania,
- tworzenie planów inwestycyjnych i sprawozdań,
- nadzorowanie prowadzonych inwestycji pod kątem wymagań związanych z zarządzaniem nieruchomościami,
- analiza zasobów i wdrażanie ich do aktualnych programów miejskich,
- ścisła współpraca z innymi działami firmy w celu efektywnej realizacji projektów i bieżących zadań.
Miejsce pracy: jednostka organizacyjna na terenie Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy. Budynek Zakładu nie jest dostosowany dla osób niedowidzących i niewidzących oraz z niepełnosprawnością ruchową, poruszających się na wózku. Budynek nie jest wyposażony w podjazd dla wózków, nie posiada windy. Stanowisko pracy - bezpieczne, zgodne z normami BHP.
Stanowisko pracy związane jest z: pracą przy komputerze, pracą w terenie oraz na wysokości.
- stabilne warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
- dodatkowe wynagrodzenie roczne, nagrody jubileuszowe, premie uznaniowe, dodatek stażowy,
- pakiet socjalny: dopłaty do wypoczynku oraz dopłata do karty Multisport,
- możliwość rozwoju zawodowego przy wsparciu pracodawcy,
- terminowość wypłaty wynagrodzenia.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- obywatelstwo polskie lub obywatelstwo państwa, o którym mowa w art. 11 ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
- poziomu i/lub rodzaju wykształcenia: wymagane wyższe,
- doświadczenie: co najmniej 2-letnie na podobnym stanowisku pracy,
- kompetencji:
- minimum 2 lata doświadczenia w zarządzaniu nieruchomościami lub pokrewne,
- znajomość przepisów prawa budowlanego i ustaw związanych z nieruchomościami,
- umiejętności planistyczne i organizacyjne, systematyczność, odpowiedzialność, rzetelność, umiejętność pracy w zespole,
- biegła znajomość obsługi programów komputerowych,
- wiedza na temat procedur i specyfiki działania urzędów miejskich.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia o naborze, wskaźnik zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był niższy niż 6%.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »