Kto szuka:
Orange Polska
Stanowisko:
Ekspert / Ekspertka ds. Strategii Customer Experience
Lokalizacja:
Warszawa, Al. Jerozolimskie 160
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Kreowanie, opracowywanie i ocenianie potencjalnych kierunków rozwoju obszaru Doświadczeń Klientów.
- Monitorowanie i analizy rynku oraz przygotowanie planów działań.
- Opracowywanie analiz, definiowanie wniosków i rekomendowanie działań poprawiających doświadczenia klientów.
- Realizowanie inicjatyw wspierających proces wdrożenia strategii. Współpraca z kluczowymi interesariuszami w zakresie definiowania i uruchamiania działań naprawczych.
- Monitorowanie wdrażania strategii obszaru Doświadczeń Klientów.
- Prowadzenie projektów strategicznych w Doświadczeniach Klientów.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Masz doświadczenie z obszarów, w których w centrum uwagi jest Klient oraz budowanie jego pozytywnych doświadczeń (np. Customer Experience, Customer Journey, Obsługa Klienta, Marketing).
- Masz doświadczenie w pracy w projektach, szczególnie prowadzonych metodami zwinnymi.
- Cechuje Cię orientacja na klienta i budowanie jego pozytywnych doświadczeń.
- Potrafisz analizować dane, wyciągać na ich podstawie wnioski i prezentować je.
- Potrafisz pokazać wpływ wdrożeń na doświadczenia Klienta i zarekomendować działania z uwzględnieniem perspektywy biznesowej różnych interesariuszy.
- Masz wysoką motywację do realizacji celów biznesowych.
- Masz dobrą praktyczną znajomość Microsoft Office, szczególnie Excela oraz Power Pointa.
- Komunikujesz się swobodnie w języku angielskim.
- Cechuje Cię orientacja na współpracę i poszukiwanie nowych rozwiązań.
- Znajomość branży telekomunikacyjnej oraz zainteresowanie nowymi technologiami (np. AI, chatGPT) będą dodatkowymi atutami.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »