Kto szuka:
Landtech Sp. z o.o.
Stanowisko:
Dyrektor Działu Handlowego
Lokalizacja:
Piastów, ul. Henryka Siemiradzkiego 25
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Zarządzanie Działem Handlowym: Efektywne zarządzanie Działem Handlowym, dbając
o optymalizację procesów, koordynację działań oraz osiąganie założonych celów biznesowych - Tworzenie strategii sprzedaży: Umiejętność tworzenia i wdrażania strategii biznesowych
oraz sprzedażowych - Budżetowanie i raportowanie: Budżetowanie, prognozowanie wyników oraz raportowanie
osiągnięć swoich oraz zespołu sprzedażowego, zapewniając transparentność działań
i efektywność zarządzania - Zarządzanie Zespołem: Zarządzanie zespołem sprzedażowym, projektując zespołowe
i spersonalizowane plany sprzedażowe. Motywowanie członków zespołu do osiągania
wyników oraz wsparcie w rozwoju indywidualnych kompetencji sprzedażowych - Budowanie relacji: Umiejętność budowania trwałych relacji z klientami i partnerami biznesowymi, poprzez regularny kontakt, identyfikowanie ich potrzeb i oczekiwań
oraz świadczenie wysokiej jakości obsługi klienta - Rozwój sprzedaży: Zwiększanie sprzedaży usług Landtech na polskim i zagranicznych
rynkach poprzez rozwijanie nowych kanałów sprzedaży, identyfikację i pozyskiwanie nowych
klientów oraz prowadzenie skutecznych działań sprzedażowych - Analiza rynku: Prowadzenie kompleksowej analizy rynku, monitorowanie trendów oraz
identyfikacja nowych możliwości biznesowych, co będzie kluczowym czynnikiem dla
dalszego rozwoju Firmy - Negocjacje: Umiejętność skutecznego prowadzenia negocjacji z klientami i partnerami, mając
na celu wypracowanie optymalnych warunków współpracy dla wszystkich stron
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Doświadczenie: 5 lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku, w tym minimum
3 lata udokumentowanego sukcesu w zarządzaniu zespołami sprzedażowymi - Kontakty: Dogłębna znajomość branży telekomunikacyjnej i/lub technologicznej
- Sukcesy sprzedażowe: Przedstawienie sukcesów sprzedażowych - w tym efektywne
prowadzenie projektów, identyfikacja celów, opracowywanie strategii oraz osiąganie
wyników - Znajomość sprzedaży: Integrowanie wiedzy eksperckiej w obszarze sprzedaży oraz zdolność
w wykorzystywaniu różnorodnych technik i narzędzi sprzedażowych w celu skutecznego
tworzenia i wdrażania strategii biznesowych - Elastyczność: Umiejętność pracy w dynamicznym środowisku oraz szybkie reagowanie
na zmiany - Biznesowe myślenie: Rozumienie, kreowanie oraz doskonalenie procesów biznesowych,
które będą kluczowe dla skutecznej działalności Firmy - Analiza: Analityczne podejście do zagadnień biznesowych
- Zaangażowanie i proaktywność: Aktywne kreowanie atmosfery zaangażowania
i proaktywności zarówno w zespole jak i w całej organizacji oraz wykazywanie się tymi
cechami w kontaktach z klientami i partnerami biznesowymi - Komunikacja: Doskonała umiejętność komunikacji jako kluczowy czynnik do osiągnięcia wysokiej efektywności
- Edukacja: Wykształcenie wyższe
- Mobilność: Gotowość do podróży służbowych
- Język: Angielski na poziomie B2 (minimum)
Firma oferuje:
- Landtech: Pracę w Firmie telekomunikacyjno – technologicznej
- Współpraca: Partnerskie relacje z Zarządem i Zespołem
- Rozwój: Realny wpływ na rozwój Firmy i jej produktów
- Wynagrodzenie: Wynagrodzenie podstawowe oraz premia
- Narzędzia pracy: Samochód służbowy, laptop, telefon komórkowy
- Czas pracy: Elastyczny czas pracy
- Benefity: Prywatna opieka medyczna, dopłata do karty Multisport, nauka języka angielskiego
- Umowa: Umowa B2B lub umowa o pracę
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »