PracaOferty pracy WarszawaDoradca ds. Obsługi Klienta

Kto szuka:

Contact Center Sp. z o.o.

Stanowisko:

Doradca ds. Obsługi Klienta

Lokalizacja:

Warszawa, al. Jerozolimskie 142 B

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Dlaczego warto z nami pracować?
  • Umowa zlecenie z premiami za wyniki
  • Pakiet benefitów: karta Multisport i dofinansowanie opieki medycznej w Medicover
  • Godziny pracy: głównie 9:00 - 17:00 (infolinia jest czynna 24/7 więc czasem możliwa jest praca w święta, weekend czy popołudniami)
  • Profesjonalne szkolenia na start – nauczymy Cię wszystkiego, czego potrzebujesz
  • Nowoczesne biuro w świetnej lokalizacji (al. Jerozolimskie 142 B) – przy samym dworcu Warszawa Zachodnia
  • Zgrany zespół, w którym liczy się dobra atmosfera i współpraca
  • Wyjścia integracyjne – u nas nie tylko praca, ale i relacje!

Wymagania stawiane pracownikowi:

Twoje zadania:
  • Rozwiązywanie problemów Klientów (technicznych i merytorycznych)
  • Obsługa telefoniczna i mailowa (połączenia przychodzące)
  • Budowanie relacji z Klientami i troska o ich satysfakcję
  • Rozwój dzięki szkoleniom i codziennym wyzwaniom

Firma oferuje:

Jesteś idealnym Kandydatem jeśli:
  • Jesteś osobą odpowiedzialną i otwartą na naukę
  • Potrafisz działać pod presją czasu i dobrze organizujesz swoją pracę
  • Znasz język angielski w stopniu pozwalającym na obsługę Klienta (B2)
  • Jesteś dyspozycyjna/y do udziału szkoleniu (3 dni po 8 godzin, odpłatne)
  • Posiadasz status studenta (mile widziany, ale niekonieczny)
  • Chcesz zdobyć cenne doświadczenie zawodowe w dynamicznym środowisku

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca



© Kasat Sp. z o.o.