eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WarszawaCustomer Service Professional with Czech or Slovak

Kto szuka:

Foundever

Stanowisko:

Customer Service Professional with Czech or Slovak

Lokalizacja:

Warszawa, Mokotów

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Location: Warsaw

 

Your daily tasks:
  • Respond to customer inquiries regarding online orders, general product questions, repairs and post-purchase support;
  • Conduct cross-selling to maximize sales opportunities in every interaction;
  • Use tools such as Salesforce to record and track each interaction, maintaining high standards of data accuracy and quality;
  • Manage multiple communication channels (phone, email, chat, WhatsApp) efficiently, ensuring a smooth and satisfying experience on each platform;
  • Provide high-quality customer service, always prioritizing customer satisfaction and striving to exceed expectations;
  • Offer expert and personalized advice on the brand's products, aligned with the brand’s identity and values.

Wymagania stawiane pracownikowi:

What do we expect from you?  

  • Proficiency in Czech or Slovak (C2/native) and Proficiency in English (C1/Advanced);
  • Ability to work efficiently in a multichannel environment;
  • Proficient in Salesforce and Microsoft Office;
  • Excellent communication skills and the ability to solve problems quickly and effectively;
  • Passion for the fashion industry, with basic knowledge of trends and products.

Advantages will be:  

  • Ability to prioritize and plan;    
  • Previous experience in customer service, ideally in the retail or fashion industry (a plus);
  • Attention to detail;   
  • Sales skills;   
  • Soft skills.

Firma oferuje:

Working conditions:  
  • Type of contract you choose yourself (freelance contract for students or employment contract);  
  • Basic salary + bonuses;  
  • Work environment: Office in Warsaw Mokotów 
What else should you know?  
  • Co-financing for glasses and holidays, employee referral program, vouchers for various occasions (Christmas, Children's Day, etc.);  
  • We offer private Medicover insurance;  
  • Multisport card available, as well as an internal Everbetter program to promote a healthy lifestyle; 
  • Professional development through training and cross-location cooperation at the international level.
Company Overview:

Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-12-07

do końca oferty: 20 dni

pracodawca: Foundever

branże: Sprzedaż

aplikuj

Praca - wiadomości i porady

2 maja 2024 r. Parlament Europejski ogłosił nowy akt dotyczący harmonizacji niektórych przepisów socjalnych odnoszących się do transportu drogowego. Regulacje, które zaczną obowiązywać od 22 maja 2024 roku, obejmą m.in. czas pracy ...

Każda ucząca się osoba, aż do ukończenia 26. roku życia jest ubezpieczona zdrowotnie, czyli może korzystać z bezpłatnej opieki medycznej. Najczęściej do ubezpieczenia zdrowotnego jest zgłaszana przez rodziców. ZUS zwraca jednak uwagę ...

No Fluff Jobs zaprezentował najnowsze doniesienia z rynku pracy w branży IT. Wynika z nich m.in., że sektor, który dotychczas słynął przede wszystkim z bardzo atrakcyjnych wynagrodzeń i możliwości dla pracowników bez dużego ...

Wprawdzie do obecności sztucznej inteligencji zdążyliśmy już się przyzwyczaić, to jednocześnie pytania o to, czy AI jest w stanie pozbawić nas etatów nadal nie cichną. W których zawodach prawdopodobieństwo zastąpienia pracowników ...

- Dwie podwyżki płacy minimalnej w tym samym roku nigdy więcej nie powinny mieć miejsca – przekonują przedsiębiorcy zrzeszeni w Północnej Izbie Gospodarczej w Szczecinie. Podwyżka, która ma miejsce w lipcu 2024 jest symboliczna, bo to ...