eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WarszawaCustomer Service Consultant with Romanian Language

Kto szuka:

Contact Center Sp. z o.o.

Stanowisko:

Customer Service Consultant with Romanian Language

Lokalizacja:

Warszawa, Aleje Jerozolimskie 142b

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Do you have a flair for communication and want to work for a company that focuses on growth and stability? Join us!

We are hiring for the role of Customer Service Consultant, where your main responsibility will be to provide excellent service to our customers, including responding to phone and email enquiries and building long-term relationships.

Your tasks include:
  • Providing professional hotline service and contacting customers by phone and email.
  • Building positive, lasting relationships with consumers.
  • Ensuring that hotline procedures are followed and objectives are met.
  • Collaborating with the team and achieving set targets.

Wymagania stawiane pracownikowi:

The ideal candidate is someone who:
  • Is fluent in Romanian - our prerequisite!
  • Has ease of communication and good diction.
  • Has well-developed interpersonal skills and enjoys working with people.
  • Is multitasking - your day will be challenging and varied!
  • Is committed and responsible.
  • Can operate a computer efficiently and knows the basics of email and chat rooms.

Firma oferuje:

What do we offer in return?
  • Work in a dynamic, close-knit team with a positive atmosphere that encourages development.
  • Multisport card - take care of your health and fitness!
  • A contract with the possibility of further development.
  • Private health care - we care about your health.
  • Employee referral programme - recommend us and get bonuses!
  • Development training cycle - we help you grow.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2024-12-05

do końca oferty: 7 dni

pracodawca: Contact Center Sp. z o.o.

branże: Sprzedaż

aplikuj

Praca - wiadomości i porady

W Ogólnopolskim Badaniu Wynagrodzeń, w 2023 roku uczestniczyło 80 290 osób. 75% uczestników mieszka w miastach powyżej 100 000 mieszkańców, 74% ma wykształcenie wyższe, a 84% jest zatrudnionych w firmach prywatnych. W artykule ...

Dokładne określenie wynagrodzenia na danym stanowisku jest bardzo istotne dla organizacji, a w szczególności dla osób zajmujących się rekrutacją nowych pracowników. Dynamiczny rynek pracy oraz pojawianie się na nim przedstawicieli nowego ...

Jak wynika z najnowszych doniesień serwisu Useme, pierwsze miesiące bieżącego roku przyniosły dość pokaźne wzrosty stawek oferowanych freelancerom. W niektórych przypadkach sięgnęły one nawet 50 proc. Wolni strzelcy mają zatem powody do ...

Jak zatrudnić osobę niepełnosprawną? Jakie są wymogi zatrudniania niepełnosprawnych? Jak uzyskać status zakładu pracy chronionej? Z takimi pytaniami zwracają się do nas przedsiębiorcy, pracodawcy, którzy chcą skorzystać z oferowanych ...

Gorący okres świąteczny trwa w najlepsze, a w wielu branżach jest to czas wzmożonych wysiłków i okazja do podreperowania słupków sprzedażowych. Na załatanie dziur w budżetach domowych mają okazję również pracownicy gotowi do ...