eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy KoprkiBrand Manager

Kto szuka:

Bakoma Sp. z o.o.

Stanowisko:

Brand Manager

Lokalizacja:

Koprki

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

ZADANIA:
  • Udział w planowaniu i realizacja strategii marketingowej dla powierzonej marki/marek.
  • Szukanie i identyfikowanie możliwych stref rozwoju powierzonej marki/marek, w tym praca nad rozwojem produktowym linii.
  • Monitorowanie rynku i analiza danych rynkowych.
  • Rekomendowanie projektów działań uwzględniających prowadzone analizy, badania rynkowe, sugestie innych działań firmy.
  • Zarządzanie komunikacją marki, w tym przede wszystkim kontrolowanie poszczególnych działań (również pod względem spójności strategicznej) oraz określenie priorytetów.
  • Zarządzanie markami/produktami w połączeniu z innymi działami spółki - pełnienie roli eksperta w swojej dziedzinie, koordynatora i punktu spotkań w celu zapewnienia realizacji zatwierdzonych rekomendacji.
  • Kontrola wdrożenia inicjatyw i analiza otrzymanych wyników.
  • Kontrola i odpowiedzialność za P&L marki. 
  • Zarządzanie grupą projektową i procesem NPD.
  • Przygotowywanie analiz i raportów na bazie AC Nielsen. 
  • Monitorowanie rynku i konkurencji, w tym przygotowywanie rekomendacji odnośnie potencjalnych reakcji taktycznych. 
  • Monitorowanie wyników działań marketingowych i analiza ich efektywności. 
  • Tworzenie i nadzorowanie kampanii reklamowych online i offline.

Wymagania stawiane pracownikowi:

NASZE OCZEKIWANIA:
  • 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku (Junior Brand Manager, Brand Manager, Product Manager) w branży FMCG.
  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunkowe.
  • Znajomość narzędzi marketingowych.
  • Myślenie strategiczne, umiejętność prowadzenia analiz/badań rynkowych oraz konsumenckich i na ich podstawie tworzenie samodzielnych rekomendacji.
  • Zdolności negocjacyjne, duża samodzielność i kreatywność.
  • Aktywna postawa i dynamika w działaniu.
  • Bardzo dobra organizacja pracy i samodyscypliny.
  • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego (min. poziom B2).
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel.

Firma oferuje:

OFERUJEMY:
  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
  • Możliwość udziału w szkoleniach i kursach.
  • Opiekę medyczną.
  • Premię za realizację celów.
  • Laptop, telefon komórkowy.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-01-23

do końca oferty: 15 dni

pracodawca: Bakoma Sp. z o.o.

branże: Zarządzanie

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w sierpniu 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 11,1% wyższe r/r i wyniosło 8189,74 zł brutto.

9 maja obchodzony jest Dzień Europy. Z tej okazji firma Antal sprawdziła, jaki wpływ na polski rynek pracy miało wejście do Unii Europejskiej.

Branża produkcyjna i transportowo-logistyczna borykają się z niedoborem pracowników. Duże zapotrzebowanie na techników, monterów czy elektryków przekłada się na zmniejszenie regionalnych dysproporcji płacowych na tych stanowiskach ...

W obecnych czasach coraz większą uwagę zwraca się na kwestię luki płacowej, co wynika głównie z przygotowań do wdrożenia dyrektywy Unii Europejskiej dotyczącej transparentności wynagrodzeń. W poprzednich publikacjach omówiliśmy ...

Sztuczna inteligencja rozgaszcza się w coraz większej ilości sektorów gospodarki. Opinię publiczną zszokowała informacja o zwolnieniu dziennikarzy jednej ze stacji radiowych i zastąpienie ich wygenerowanych przez AI "prezenterów". Czy ...