Kto szuka:
Colliers Poland sp. z o.o.
Stanowisko:
Asystent / Asystentka w Dziale Wynajmu Powierzchni Handlowych
Lokalizacja:
Warszawa, ul. Pańska 97
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- wspieranie pracy administracyjnej działu, w tym m.in.: przygotowywanie case study, materiałów informacyjnych oraz innych dokumentów, wykorzystywanych w pracy z klientem wewnętrznym i zewnętrznym;
- przygotowywanie prezentacji w programie PowerPoint (sprzedażowych, rynkowych, w tym ofert współpracy);
- wsparcie działu w procesach sprzedażowych i posprzedażowych;
- wyszukiwanie informacji dotyczących rynku powierzchni komercyjnych i wyciąganie wniosków na ich podstawie;
- wsparcie w koordynacji projektów międzydziałowych (przepływ informacji, organizowanie spotkań i przygotowywanie materiałów na spotkania);
- wsparcie Koordynatora w realizacji projektów działowych;
- bieżąca praca na systemie CRM i dbałość o aktualność danych;
- archiwizacja i strukturyzowanie dokumentów w folderach / dyskach;
- organizowanie podróży służbowych (rezerwacja biletów, hoteli itp. ze wsparciem travel agenta).
Wymagania stawiane pracownikowi:
- min. 1 rok doświadczenia na stanowisku o zbliżonym zakresie obowiązków w branży nieruchomości;
- doświadczenie w sektorze nieruchomości komercyjnych będzie dodatkowym atutem;
- biegła znajomość programu Microsoft Office, w tym szczególnie PowerPoint oraz dobra znajomość programów Word i Excel;
- znajomość obsługi Power BI będzie dodatkowym atutem;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i w piśmie);
- chęć pogłębiania wiedzy o rynku powierzchni komercyjnych;
- dokładność i rzetelność (również w zakresie literówek, poprawnego szyku zdania, przejrzystości wypowiedzi itp.);
- proaktywność, umiejętność pracy na kilku zadaniach/projektach równocześnie;
- bardzo dobre umiejętności komunikacyjne i pozytywne nastawienie.
Znajomość języka angielskiego oraz programów z pakietu Ms Office będzie sprawdzana podczas rekrutacji.
Firma oferuje:
To oferujemy:
- pracę w trybie hybrydowym: możliwość pracy zdalnej oraz w biurze (przez pierwsze 6 -12 miesięcy zatrudnienia praca głównie w biurze);
- komfortowe warunki pracy w nowoczesnym biurze w świetnej lokalizacji;
- opiekę medyczną z pełnym dostępem do rehabilitacji, pakiet kafeteryjny (w tym m.in. karta Multisport);
- dodatkowe dni wolne dla rodziców (6 dni rocznie) oraz inne benefity;
- pracę w firmie z tytułem Najlepszego Pracodawcy 2017 i 2019 przyznawanym przez Kincentric (dawniej AON) i Inwestor w Kapitał Ludzki 2019, 2021, 2022, 2023 i 2024;
- program szkoleń wewnętrznych dostosowany do realnych potrzeb;
- pracę w firmie dbającej o zrównoważony rozwój organizacji;
- miłą i przyjazną atmosferę pracy w dynamicznym zespole z poczuciem humoru.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »