Kto szuka:
Conrad Electronic Sp. z o.o.
Stanowisko:
Specjalista ds. optymalizacji i automatyzacji procesów biurowych
Lokalizacja:
Kraków, Prądnik Czerwony
małopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Przeprowadzenie wstępnej oceny procesów.
- Zarządzanie projektami tranzycyjnymi i optymalizacyjnymi - definiowanie, planowanie (harmonogramu, zadań i zasobów), zarządzanie, kontrolowanie i podsumowywanie projektów.
- Mapowanie procesów i zapewnienie niezbędnej dokumentacji dla procesów podlegających przejściu lub optymalizacji.
- Dbanie o odpowiedni transfer wiedzy w zakresie przenoszonych/optymalizowanych procesów.
- Koordynowanie działań i zadań między członkami zespołu projektowego, innymi działami wewnętrznymi, aby osiągnąć cele projektu i zapewnić terminowość realizacji projektu.
- Dzielenie się wiedzą i wnioskami z innymi zespołami i członkami zespołu projektowego.
- Aktywna identyfikacja ryzyka i eskalacja w razie potrzeby.
- Prowadzenie regularnych spotkań ze wszystkimi interesariuszami (międzynarodowe środowisko pracy) w celu zebrania statusu i omówienia problemów związanych z projektem.
- Tworzenie raportów i prezentacji dla kierownictwa.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Komunikatywny poziom języka angielskiego (min. B2/C1) - praca w międzynarodowym środowisku.
- Co najmniej 2 lat doświadczenia na podobnym stanowisku w międzynarodowym środowisku SSC lub BPO.
- Wiedza i doświadczenie w zakresie zarządzania projektami.
- Wiedza i doświadczenie w zakresie koordynowania, mapowania procesów.
- Wiedza z zakresu optymalizacji procesów biznesowych (lean management, six sigma itp.).
- Wykształcenie wyższe.
- Certyfikacja projektów (PMP, PRINCE2, Agile PM itp.).
- Doświadczenie w obszarze obsługi klienta.
- Znajomość SAP.
- Znajomość języka niemieckiego.
Firma oferuje:
- Dofinansowanie zajęć sportowych
- Prywatna opieka medyczna
- Owoce
- Zniżki na firmowe produkty i usługi
- Kawa / Herbata
- Dofinansowanie wypoczynku
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »