Kto szuka:
InterKadra Sp. z o.o.
Stanowisko:
Pracownik obsługi eventu
Numer referencyjny:
Obsługa/EVENT/2024/02/KAT
Lokalizacja:
Alwernia
małopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Do Twoich obowiązków będzie należało:
- witać gości z uśmiechem i pozytywną energią - Ty tworzysz pierwsze wrażenie!
- promować wyjątkowe produkty i doświadczenia - pokaż, że magia istnieje!
- obsługiwać sprzedaż i kasy POS - szybko, sprawnie i z uśmiechem,
- pomagać w zwrotach i wymianach - rozwiązywanie problemów to też sztuka!
- uzupełniać półki i dbać o to, by ekspozycja zawsze wyglądała świetnie,
- współpracować z zespołem - działamy razem, bo razem zawsze raźniej!
- sporadycznie przenosić rzeczy (z pomocą narzędzi) - odrobina ruchu jeszcze nikomu nie zaszkodzi,
- wspierać procesy inwentaryzacji - organizacja to podstawa,
- pomagać nowym osobom w zespole - pokaż im, jak działać jak prawdziwy czarodziej,
- obsługiwać klientów z pasją - spraw, by każdy poczuł się wyjątkowo!
Wymagania stawiane pracownikowi:
- pozytywnie nastawionych do pracy, uśmiechniętych, pełnych energii i kreatywnych,
- dobrze zorganizowanych i punktualnych,
- odpowiedzialnych za powierzone zadania,
- gotowych do pracy w różnych godzinach lub w weekendy
- otwartych, chętnych do zdobywania doświadczenia
- mile widziane doświadczenia w pracy przy obsłudze gości, sprzedaży detalicznej lub sprzedaży w branży rozrywki na żywo, jednak nie jest to wymóg konieczny - nie masz doświadczenia - wszystkiego Cię nauczymy.
Firma oferuje:
- rozwój zawodowy (pozyskasz doświadczenie w obsłudze międzynarodowego projektu),
- wspaniałą atmosferę (młody, energiczny i niezwykle pomysłowy zespół),
- rozwój umiejętności interpersonalnych (kontakt z gośćmi z całego świata),
- atrakcyjny system wynagrodzeń (atrakcyjne stawki i benefity),
- unikalne środowisko pracy (Magia Harrego Pottera każdego dnia!),
- zorganizowany transport (aby dotarcie do miejsca pracy nie było problemem).
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »