Kto szuka:
Bakoma Sp. z o.o.
Stanowisko:
Menedżer ds. Rozwoju
Lokalizacja:
małopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Zakres obowiązków:
- Zarządzanie placówkami handlowymi oraz zespołem - rekrutacja, rozwój, motywowanie, wyznaczanie i monitorowanie celów dla zespołu w regionie.
- Realizacja strategii sprzedażowej - analiza rynku i wdrażanie działań zwiększających wyniki sprzedaży.
- Budowanie i utrzymywanie relacji ,negocjacje oraz rozwój współpracy z kontrahentami.
- Reprezentowanie firmy na targach, konferencjach i spotkaniach branżowych.
- Śledzenie trendów i innowacji w branży FMCG- dostosowanie oferty oraz działań sprzedażowych do zmieniających się potrzeb rynku.
- Kontrola przestrzegania wewnętrznych standardów i procedur dotyczących funkcjonowania sklepów firmowych.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Wykształcenie średnie lub wyższe.
- Doświadczenie w zakresie FMCG oraz znajomość rynku spożywczego (tradycja).
- Zarządzanie podległymi placówkami handlowymi na terenie południowej Polski (Śląsk, Małopolska, Opolskie).
- Umiejętność zarządzania zespołem i motywowania pracowników.
- Umiejętność tworzenia i wdrażania strategii sprzedażowych.
- Bardzo dobra komunikatywność i wysoka kultura osobista.
- Znajomość podstaw języka angielskiego.
- Prawo jazdy kategorii B.
Firma oferuje:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
- Możliwość rozwoju, udziału w szkoleniach.
- Niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, telefon, laptop.
- Atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe oraz premię.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »