Kto szuka:
Bergerat Monnoyeur sp. z o.o.
Stanowisko:
Administrator / Administratorka Sprzedaży
Lokalizacja:
Libertów, Góra Libertowska 34
małopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Przygotowywanie umów sprzedaży maszyn nowych, używanych oraz umów wynajmu maszyn na podstawie ustalonych procedur;
- Nadzór i wspieranie procesu rezerwacji oraz fakturowania maszyn;
- Współpraca z regionalnymi przedstawicielami handlowymi;
- Współpraca z Działem Marketingu i koordynacja niektórych akcji sprzedażowych i wydarzeń regionalnych;
- Prowadzenie archiwizacji dokumentacji sprzedażowej i przestrzeganie obowiązujących procedur w tym zakresie;
- Poszukiwanie ogłoszeń o zamówieniach publicznych i przesyłanie informacji o toczących się postępowaniach;
- Koordynacja spraw administracyjnych biura regionalnego.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Wykształcenie średnie lub wyższe;
- Doświadczenie w pracy w dziale sprzedaży na podobnym stanowisku min. 2 lata;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Bardzo dobra organizacja pracy;
- Znajomość języka angielskiego;
- Dobra znajomość pakietu Office;
- Zaangażowanie i entuzjazm w pracy.
Firma oferuje:
- Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę;
- Możliwość rozwoju kompetencji oraz kariery zawodowej u lidera branży maszyn budowlanych;
- Niezbędne narzędzia pracy: laptop, tel. komórkowy;
- Premię roczną wypłacaną przed zakończeniem roku kalendarzowego;
- Szeroki pakiet socjalny - opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, fundusz oszczędnościowy, karta lunchowa etc.;
- Dodatkowe benefity w ramach ZFŚS: wczasy pod gruszą, kartę Multisport, wsparcie w losowych sytuacjach etc.
- Spotkania integracyjne, szkolenia.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »