Kto szuka:
Holcim Polska S.A.
Stanowisko:
Specjalista ds. Administracji
Lokalizacja:
Malbork
pomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Administracja biura handlowego oraz stała współpraca z handlowcami w zakresie ofertowania i rozpatrywania reklamacji.
- Sprzedaż betonu dla klientów gotówkowych i przedpłaconych.
- Poprawne i precyzyjne prowadzenie obiegu dokumentów handlowych i baz danych.
- Prawidłowe archiwizowanie dokumentacji sprzedażowej.
- Pomoc w wyjaśnianiu reklamacji przez dział handlowy.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Wykształcenie min. średnie - mile widziane ekonomiczne lub budowlane.
- Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w branży budowlanej.
- Znajomość pakietu MS Office, w szczególności Ms Excel,
- Mile widziana znajomość systemów CRM (np Salesforce) oraz SAP.
Firma oferuje:
- pakiet Medicover, karta sportowa
- fundusz pracowniczy
- dofinansowanie do wypoczynku
- 4.12 dniem wolnym od pracy
- dostęp do szkoleń, unikalny plan rozwoju kompetencji
- dofinansowanie do nauki języka angielskiego
- możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
- umowę o pracę
- szansę na rozwój wewnątrz organizacji
- dostęp do najnowocześniejszych technologii
- pracę gdzie masz wpływ na świat i otoczenie
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »