eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Znajdź oferty pracy

10 037 ofert w bazie

Znaleziono 0 ofert pracy spełniających twoje zapytanie:

stanowisko: specjalista
słowa kluczowe: zakwaterowanie
branża: Obsługa klienta / Call center
miasto: Warszawa

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

  • Wynagrodzenia kierowców zawodowych - jakie zmiany w 2024?

    Wynagrodzenia kierowców zawodowych - jakie zmiany w 2024?

    Początek roku rozpoczął się kolejnymi, ważnymi zmianami dla polskich przewoźników, które przekładają się na wyższe koszty pracownicze, a wszystko wskazuje na to, że to jeszcze nie koniec. Od lipca czeka nas druga podwyżka płacy ...

  • Są nowe miejsca pracy w branży automotive. Jakie wynagrodzenia?

    Są nowe miejsca pracy w branży automotive. Jakie wynagrodzenia?

    Miniony rok branża automotive może zaliczyć do udanych. Prognozy na najbliższą przyszłość nie są już jednak tak optymistyczne, co nie pozostaje bez wpływu na poziom zatrudnienia w sektorze. Nie oznacza to jednak, że pracodawcy porzucili ...

  • Układ zbiorowy pracy po nowemu

    Układ zbiorowy pracy po nowemu

    Projekt ustawy o układach zbiorowych pracy, chociaż zawiera pewne korzystne zmiany, nie wpłynie znacząco na ożywienie porozumień zbiorowych w naszym kraju. Proponuje też zapisy uderzające w wolność rokowań zbiorowych, jedną z kluczowych ...

  • Wynagrodzenie minimalne od 1 lipca znowu w górę. Co to oznacza dla pracodawców?

    Wynagrodzenie minimalne od 1 lipca znowu w górę. Co to oznacza dla pracodawców?

    - Dwie podwyżki płacy minimalnej w tym samym roku nigdy więcej nie powinny mieć miejsca – przekonują przedsiębiorcy zrzeszeni w Północnej Izbie Gospodarczej w Szczecinie. Podwyżka, która ma miejsce w lipcu 2024 jest symboliczna, bo to ...

  • CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager czy też bardziej swojsko brzmiący menedżer zarządzający relacjami z klientem to stanowisko, którego znaczenie znacznie wzrosło w ostatnich latach i nic nie wskazuje na to, aby najbliższa przyszłość miała to zmienić. Jakie ...