eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracyWarszawaObsługa klienta / Call center › kierowca c e 2550- 2750 euro na rękę

Znajdź oferty pracy

10 091 ofert w bazie

Znaleziono 0 ofert pracy spełniających twoje zapytanie:

słowa kluczowe: kierowca c e 2550- 2750 euro na rękę
branża: Obsługa klienta / Call center
miasto: Warszawa

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Praca - wiadomości i porady

  • Od 1 kwietnia wyższe odszkodowanie za wypadek przy pracy

    Od 1 kwietnia wyższe odszkodowanie za wypadek przy pracy

    Od 1 kwietnia wzrośnie wysokość jednorazowego odszkodowania z tytułu wypadku przy pracy i chorób zawodowych - zwraca uwagę Zakład Ubezpieczeń Społecznych. Za każdy procent stałego lub długotrwałego uszczerbku na zdrowiu ubezpieczony ...

  • Chandra powakacyjna? Oto 8 sposobów na wellbeing po urlopie

    Chandra powakacyjna? Oto 8 sposobów na wellbeing po urlopie

    Powrót do pracy po wakacjach bywa dla wielu pracowników dość traumatycznym przeżyciem, szczególnie w przypadku, gdy już od pierwszych chwil w biurze muszą mierzyć się z długą listą ASAP-ów i wypełnioną po brzegi skrzynką pocztową ...

  • GUS: średnia krajowa w XII 2023 wyższa o 9,6% r/r

    GUS: średnia krajowa w XII 2023 wyższa o 9,6% r/r

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w grudniu 2023 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 9,6% wyższe r/r i wyniosło 8032,96 zł brutto. Względem listopada 2023 r. przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto było wyższe ...

  • Coraz więcej zwolnień grupowych

    Coraz więcej zwolnień grupowych

    W 2024 roku spodziewany jest znaczny wzrost zwolnień grupowych w Polsce. Takie plany ogłosiły już m.in. Agora, ING, IKEA, ABB czy BNP Paribas Bank Polska. Zwalnia nawet dotychczas szybko rosnący sektor usług biznesowych. W centrach usług w ...

  • CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager czy też bardziej swojsko brzmiący menedżer zarządzający relacjami z klientem to stanowisko, którego znaczenie znacznie wzrosło w ostatnich latach i nic nie wskazuje na to, aby najbliższa przyszłość miała to zmienić. Jakie ...