eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracyToruńkierowca międzynarodowydzienna praca, kierowca c e, zaliczki

Znajdź oferty pracy

9 759 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

stanowisko: kierowca międzynarodowy
słowa kluczowe: dzienna praca kierowca c e zaliczki
miasto: Toruń

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

  • Kierowca międzynarodowy C+E

    2024-09-30 Indeka Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Bydgoszcz , Toruń
    oferta w kategorii: Inne / Pozostałe

    Opis Nieustannie się rozwijamy, a grono naszych klientów stale się poszerza. W związku z tym poszukujemy nowych pracowników. Oferujemy pracę dla kierowców w transporcie międzynarodowym (kraje UE i UK) kat. C+E. Gwarantujemy pracę w firmie o sta...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

Grafton Recruitment zaprezentował wyniki "Raportu wynagrodzeń w sektorze przemysłowym 2024". Opracowanie rzuca światło na zgłaszane przez pracodawców zapotrzebowanie na pracowników, przeciętne wynagrodzenie oferowane w sektorze ...

LinkedIn, globalna platforma biznesowa, przyciąga ponad miliard użytkowników z całego świata, z czego blisko 257 milionów zarejestrowanych jest tylko w Europie. Obecnie serwis ten obsługiwany jest w 26 językach, a zespół liczący prawie 20 ...

Z rozwiązań chmurowych korzysta coraz więcej firm, a co za tym idzie poszukiwani są wykwalifikowani w tej dziedzinie eksperci. Jakich kompetencji poszukują u nich pracodawcy? Sprawdziła to firma Capgemini Polska.

Zakład Ubezpieczeń Społecznych wygenerował ponad 23,9 mln IOSKU za 2023 rok. Osoby ubezpieczone mogą sprawdzić stan swojego konta po waloryzacji składek na PUE ZUS.

Trwa sezon na pracę sezonową. Wiele osób korzysta z tej formy zgromadzenie dodatkowych oszczędności i zdobycia doświadczenia w rożnych branżach. Dla uczniów i studentów to często pierwsze zetknięcie z rynkiem pracy w ogóle. Eksperci HR ...