eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Znajdź oferty pracy

10 931 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

branża: Logistyka / Transport / Zakupy
miasto: Tomaszów Lubelski
gdzie: głogów małopolski

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

  • MAGAZYNIER

    2025-04-02 Centralna Baza Ofert Pracy Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Tomaszów Lubelski
    oferta w kategorii: Logistyka / Transport / Zakupy

    Numer oferty: StPr/25/0250 Obowiązki: - wydawanie towarów z magazynu na podstawie dokumentów, - załadunek i rozładunek materiałów i towarów za pomocą wózka widłowego, - przechowywanie materiałów i towarów, - uczestnictwo w odbiorze ilościowym i...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Praca - wiadomości i porady

Prawo niezmiennie pozostaje jednym z najchętniej wybieranych kierunków studiów w Polsce. Potwierdzają to dane z raportu Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, dotyczące wyników rekrutacji na rok akademicki 2023/2024, podczas której ...

Początek nowego roku to dobry moment na szukanie nowej pracy. Kandydaci do pracy powinni jednak zachować czujność, ponieważ cyberprzestępcy chętnie wykorzystują procesy rekrutacyjne do kradzieży danych osobowych. Jak bezpiecznie rekrutować ...

Pracodawcy coraz częściej inwestują w pakiety świadczeń pozapłacowych, chcąc wyróżnić się na rynku. Czy jednak te inwestycje zawsze odpowiadają na realne potrzeby pracowników? Jak wynika z najnowszego raportu Aplikuj.pl "Jak ...

Zawodami przyszłości nazywa się przede wszystkim te profesje, które na przestrzeni nadchodzących lat będą mieć największy potencjał rozwojowy, co związane jest m.in. z ich powiązaniem z rozpędzonym do granic możliwości postępem ...

Trwa sezon na pracę sezonową. Wiele osób korzysta z tej formy zgromadzenie dodatkowych oszczędności i zdobycia doświadczenia w rożnych branżach. Dla uczniów i studentów to często pierwsze zetknięcie z rynkiem pracy w ogóle. Eksperci HR ...