eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracySulejówekoperatorAYCOM CRISS

Znajdź oferty pracy

9 921 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

stanowisko: operator
pracodawca: AYCOM CRISS
miasto: Sulejówek

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

  • Operator linii montażu

    2024-12-08 AYCOM CRISS Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Sulejówek , ul. Rzemieślnicza 9
    oferta w kategorii: Produkcja / Przemysł

    Obowiązki: Montaż składników urządzeń kosmetycznych. Utrzymywanie porządku i estetyki produktów. Pakowanie i kontrola jakości wyrobów. Wykonywanie czynności serwisowych i prowadzenie odpowiedniej dokumentacji. Realizacja zadań związ...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

Firma Sedlak & Sedlak wydała Raport płacowy - jesień/zima 2024. To wydanie jest rekordowe, bowiem w badaniu uczestniczyły aż 1123 firmy. W okresie od maja do października 2024 r. przebadano ponad 410 tys. pracowników, zatrudnionych na 462 ...

Chęć poprawy własnej sytuacji ekonomicznej jest głównym powodem, dla którego pracownicy szukają dodatkowego zarobku poza miejscem stałego zatrudnienia. Według różnych danych sytuacja ta dotyczy nawet 30-40 proc. osób obecnych na rynku ...

Od 1 stycznia minimalna stawka za godzinę pracy wzrośnie do 30,50 zł brutto. No Fluff Jobs sprawdził, kto już teraz otrzymuje zbliżone wynagrodzenie godzinowe, a kto może liczyć na najwyższe stawki.

Jak wynika z najnowszych doniesień serwisu Freelancehunt, stawki oferowane freelancerom zbliżyły się do 400 zł/h, a konkurencyjność w niektórych specjalizacjach podskoczyła o ponad 100%. Na atrakcyjne wynagrodzenia mogą liczyć m.in. wolni ...

Trwa sezon na pracę sezonową. Wiele osób korzysta z tej formy zgromadzenie dodatkowych oszczędności i zdobycia doświadczenia w rożnych branżach. Dla uczniów i studentów to często pierwsze zetknięcie z rynkiem pracy w ogóle. Eksperci HR ...