eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Znajdź oferty pracy

9 995 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

stanowisko: inspektor
branża: Administracja biurowa
miasto: Strzelce Opolskie
gdzie: strzelce

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

  • INSPEKTOR DS. KADR

    2024-10-14 Centralna Baza Ofert Pracy Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Strzelce Opolskie
    oferta w kategorii: Administracja biurowa

    Numer oferty: StPr/24/0794 Obowiązki: 1.Sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń umów o pracę, świadectw pracy, umów cywilno-prawnych, 2. Obsługa programu Płatnik, 3. Obsługa modułu kadrowo-płacowego, 4. Prowadzenie akt osobowych i pozostałej dok...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

W Ogólnopolskim Badaniu Wynagrodzeń (OBW) wzięło udział 3 557 osób, które przynajmniej dwa razy wypełniły ankietę w latach 2018-2024 i zostawiły swój adres email. W niniejszym artykule przedstawimy, jak wyglądała dynamika wynagrodzeń ...

Niekończąca się lista "to do" w głowie i w kalendarzu. Deadline’y, plany, zakupy, zajęcia dzieci. Brak czasu na cokolwiek. Paliwo się kończy i w pewnym momencie nigdy nie jesteśmy wypoczęci czy zrelaksowani. Wszystko nas boli i nadal nie ...

Gorący okres świąteczny trwa w najlepsze, a w wielu branżach jest to czas wzmożonych wysiłków i okazja do podreperowania słupków sprzedażowych. Na załatanie dziur w budżetach domowych mają okazję również pracownicy gotowi do ...

Zgodnie z komunikatem Ministerstwa Edukacji Narodowej od 16 września 2024 r. zawieszono zajęcia w szkołach i placówkach edukacyjnych w czterech województwach narażonych najbardziej na skutki powodzi, dotyczy to około 420 placówek. W związku ...

Nadchodzi czas wzmożonej pracy wielu branż, co w naturalny sposób generuje zapotrzebowanie na pracowników sezonowych. Tego typu zatrudnienie daje możliwość dodatkowego zarobku, jest też często szansą na zdobycie doświadczenia zawodowego ...