eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracySosnowiecpielęgniarkapraca.pl

Znajdź oferty pracy

9 523 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

stanowisko: pielęgniarka
miasto: Sosnowiec
dostawca ofert: praca.pl

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

  • Pielęgniarka / Pielęgniarz / Ratownik medyczny

    2025-01-31 POLMED S.A. Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Sosnowiec
    oferta w kategorii: Zdrowie / Medycyna / Farmacja

    Wymagania aktualne prawo wykonywania zawodu doświadczenie zawodowe: co najmniej roczne doświadczenie na stanowisku pielęgniarki / pielęgniarza umiejętność wykonywania standardowych procedur diagnostycznych, laboratoryjnych orientacja ...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

Z danych Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń wynika, że mediana całkowitych zarobków specjalistów w 2023 roku wynosiła 7 000 PLN i była niższa o 144 PLN od mediany dla całego kraju.

Pojawił się najnowszy "Raport Trendów & Wynagrodzeń 2024", a w nim porcja informacji dotyczących m.in. pensji, na jakie mogą liczyć obecnie specjaliści zatrudnieni w sektorze budownictwa i nieruchomości. Opracowanie autorstwa ManpowerGroup ...

Rozwiązanie umowy o pracę w sposób niezgodny z prawem może prowadzić do różnych konsekwencji dla pracodawcy. "Może on zostać zobowiązany do zapłaty odszkodowania za niezgodne z prawem rozwiązanie stosunku pracy na podstawie przepisów ...

Niemal każda firma przeprowadza dziś szkolenia. Warto wiedzieć, że w określonych przypadkach, czas spędzony na wyjeździe integracyjnym połączonym ze szkoleniem, może zostać potraktowany jako nadgodziny. "Konsekwencją regulacji zawartej w ...

Trwa sezon na pracę sezonową. Wiele osób korzysta z tej formy zgromadzenie dodatkowych oszczędności i zdobycia doświadczenia w rożnych branżach. Dla uczniów i studentów to często pierwsze zetknięcie z rynkiem pracy w ogóle. Eksperci HR ...