eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracySandomierzaudytordania

Znajdź oferty pracy

10 733 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

stanowisko: audytor
miasto: Sandomierz
gdzie: dania

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

  • Audytor/Tajemniczy klient (praca zdalna)

    2025-02-26 Audytio sp. z o.o. Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Kielce , Ostrowiec Świętokrzyski , Starachowice , Skarżysko-Kamienna , Sandomierz , Końskie , Busko-Zdrój
    oferta w kategorii: Inne / Pozostałe

    Dołącz do naszej firmy i zostań profesjonalnym audytorem! Przed Tobą stoi okazja do zdobycia doświadczenia w elastycznym, zdalnym środowisku pracy. Co ważne, nie wymagamy doświadczenia w branży badawczej! Realizacja badania trwa dwie i pół godzi...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

Firma Grafton Recruitment publikuje kolejną porcję informacji dotyczących wynagrodzeń w sektorze przedsiębiorstw. Tym razem dowiadujemy się m.in., ile zarabiają specjaliści w zakresie finansów i księgowości, pod jakim względem ...

W obecnych czasach coraz większą uwagę zwraca się na kwestię luki płacowej, co wynika głównie z przygotowań do wdrożenia dyrektywy Unii Europejskiej dotyczącej transparentności wynagrodzeń. W poprzednich publikacjach omówiliśmy ...

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w styczniu 2025 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 9,2% wyższe r/r i wyniosło 8482,47 zł brutto.

O wynagrodzeniach w sektorze IT krążą legendy. Informatycy w Polsce rzeczywiście nie powinni narzekać, bo wielu z nich miesięcznie dostaje na konto kilkanaście tysięcy złotych. Dodatkowo mają spore szanse w negocjacjach dotyczących ...

Firma Grafton Recruitment zaprezentowała kolejną porcję informacji dotyczących wynagrodzeń w sektorze przedsiębiorstw. Tym razem otrzymujemy dane dotyczące zapotrzebowania na pracowników oraz wynagrodzeń w działach logistyki. Informacja ...