eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Znajdź oferty pracy

10 941 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

słowa kluczowe: niemcy
branża: Logistyka / Transport / Zakupy
miasto: Słupsk

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

  • Praca dla kierowcy kat. C/Niemcy

    2025-03-19 InterKadra Sp. z o.o. Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Słupsk
    oferta w kategorii: Logistyka / Transport / Zakupy

    Do Twoich zadań będzie należało: Przewóz żywności w chłodniach Załadunek ciężarówki w bazie,   Rozwożenie produktów, Zwrot pustych opakowań, Dbanie o prawidłowe wypełnienie dokumentów dostaw.   Oczekujemy: Prawo jazdy kat. C ...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Praca - wiadomości i porady

Z danych Komisji Nadzoru Finansowego oraz Polskiej Izby Ubezpieczeń wynika, że grupowe ubezpieczenia zdrowotne i na życie z roku na rok są coraz popularniejsze. Z czego wynika rosnące zainteresowanie tymi polisami? Na to pytanie odpowiadają ...

Uchwalona przez Sejm RP w dniu 06.12.2024 r. ustawa o zmianie ustawy o dniach wolnych od pracy oraz niektórych innych ustaw, jeżeli zostanie podpisana przez Prezydenta RP, wejdzie w życie 1 lutego 2025 r. Patrząc na przepisy tej ustawy przez ...

Przed nami kolejna porcja informacji o zarobkach, które źródłem jest opracowany przez Grafton Recruitment „Raport wynagrodzeń i trendów w przedsiębiorstwach”. Tym razem dowiadujemy się na jakie wynagrodzenia mogą liczyć specjaliści w ...

Czy warto być HR-owcem? Oczywiście, że tak, bo jest to jeden z najpiękniejszych zawodów świata. Pomijając wszystkie wzniosłe cele profesji, przynajmniej dla niektórych równie ważne mogą być zarobki. Wiadomo, że z punktu widzenia misji ...

Trwa sezon na pracę sezonową. Wiele osób korzysta z tej formy zgromadzenie dodatkowych oszczędności i zdobycia doświadczenia w rożnych branżach. Dla uczniów i studentów to często pierwsze zetknięcie z rynkiem pracy w ogóle. Eksperci HR ...