eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

Znajdź oferty pracy

9 790 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

stanowisko: specjalista ds. obsługi klienta
branża: Sprzedaż
miasto: Radom

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

  • Praca na wakacje. Gdzie zarobimy najwięcej?

    Praca na wakacje. Gdzie zarobimy najwięcej?

    Tegoroczni maturzyści już mają wakacje, niebawem dołączą do nich licealiści i studenci. Dla niektórych będzie to pora odpoczynku, dla innych doskonały czas na dorobienie. Eksperci Tikrow, aplikacji z ofertami pracy natychmiastowej ...

  • GUS: średnia krajowa w V 2023 wyższa o 12,2% r/r

    GUS: średnia krajowa w V 2023 wyższa o 12,2% r/r

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w maju 2023 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 12,2% wyższe r/r i wyniosło 7181,67 zł brutto. Względem kwietnia 2023 r. przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto było niższe o ...

  • Kiedy i dla kogo świadczenie rehabilitacyjne?

    Kiedy i dla kogo świadczenie rehabilitacyjne?

    Osoba chora, która wyczerpie limit dni na zasiłku chorobowym, a jej stan zdrowia nadal jest zły, może skorzystać ze świadczenia rehabilitacyjnego na dalsze leczenie - przypomina Zakład Ubezpieczeń Społecznych.

  • Student na freelance - czyli jak zarobić i zdobyć cenne doświadczenie

    Student na freelance - czyli jak zarobić i zdobyć cenne doświadczenie

    Studiowanie stanowi finansowe wyzwanie dla większości młodych ludzi. Według Warszawskiego Instytutu Bankowości polski student wydaje miesięcznie na swoje utrzymanie 3867,06 zł. Nic więc dziwnego, że studenci często zmuszeni są do ...

  • 7 błędów popełnianych na Linkedin. Czy też je robisz?

    7 błędów popełnianych na Linkedin. Czy też je robisz?

    Prowadzenie profilu na LinkedIn może być kluczowe dla sukcesu zawodowego managerów, jednak wiele z nich popełnia błędy, które mogą ograniczyć ich efektywność i wpływ na platformie. Oto kilka najczęstszych z nich.